Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o dodanie grawitacji do klasy.

klasa

Najlepsza odpowiedź DealeR^^, 16.07.2014 17:39

Dzięki, do zamknięcia.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DealeR^^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 16.07.2014 16:46

Proszę o dodanie 400 grawitacji do tej klasy.

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniejsza widocznosc, mniejsza grawitacja, 1/3 z noza (PPM).";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka.
b_350_20_151515_151515_4CD23E_151515.png IP: 31.186.82.99:27829

Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)

Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.


#2 Wszechwiedzący

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.07.2014 16:55

proszę:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniejsza widocznosc, mniejsza grawitacja, 1/3 z noza (PPM).";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Jesli pomogłem daj  :plus:


#3 DealeR^^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 16.07.2014 17:39   Najlepsza odpowiedź

Dzięki, do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka.
b_350_20_151515_151515_4CD23E_151515.png IP: 31.186.82.99:27829

Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)

Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych