Doda mi ktoś do tej klasy grawitacje? Grawitacja niech będzie 400.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Extra Ninja";
new const opis[] = "1/1 z noza (PPM), mniesza grawitacja, mniejsza widocznosc.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









