Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy jest możliwość zrobić że zawsze zabiera się tą samą ilość HP z kosy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 14.07.2014 13:57

Witam Serdecznie!

 

Jak w temacie czy jest jakiś sposób który zignoruje obrażenia zwiększone po przez:

 if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H && dmg){
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage*1.0);
}
else if(dmg)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage*0.6);
}

I ustawi daną liczbę zabierania np: 25 HP zawsze z noża??

 

Otóż potrzebuję to do JailBreak na pojedynek na noże i bez sensu jest dodawać tylko pojedynek na noże bez zredukowania obrażeń że zawsze zadaje sie tyle i wyłącznie daną liczbę HP (w zależności ile jest ustawione w pluginie), ponieważ jak widać powyżej mam ustawione osobne obrażenia dla zwykłego gracza a VIP'a + do tego mam jeszcze w ruletce podwójne obrażenia oraz w sklepie.

 

Tak więc jest możliwość że gdy ktoś wybierze pojedynek na Noże to obrażenia się redukują tylko i wyłącznie do zabierania zawsze tylko tyle HP ile ustawie w pluginie?? :/

 

Jeśli jest taka możliwość to proszę o przykład jak to zrobić.


  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 14.07.2014 14:30

Tak da się jeśli zmieniasz dmg z kosy tylko w jednym pluginie to banał jeśli w paru to nie tak łatwo ale też się da udostępnij więcej kodu + powiedz czy to ma być w wielu pluginach


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych