Witam Serdecznie!
Jak w temacie czy jest jakiś sposób który zignoruje obrażenia zwiększone po przez:
if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H && dmg){ if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, damage*1.0); } else if(dmg) { if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, damage*0.6); }
I ustawi daną liczbę zabierania np: 25 HP zawsze z noża??
Otóż potrzebuję to do JailBreak na pojedynek na noże i bez sensu jest dodawać tylko pojedynek na noże bez zredukowania obrażeń że zawsze zadaje sie tyle i wyłącznie daną liczbę HP (w zależności ile jest ustawione w pluginie), ponieważ jak widać powyżej mam ustawione osobne obrażenia dla zwykłego gracza a VIP'a + do tego mam jeszcze w ruletce podwójne obrażenia oraz w sklepie.
Tak więc jest możliwość że gdy ktoś wybierze pojedynek na Noże to obrażenia się redukują tylko i wyłącznie do zabierania zawsze tylko tyle HP ile ustawie w pluginie??
Jeśli jest taka możliwość to proszę o przykład jak to zrobić.