Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Menu broni GunXpMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 lipton128

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.07.2014 15:12

jak usunac z zombie plague 4.3 to menu broni z lewej strony bo mi sie buguje i moge wybrac kazda bron? I zeby bylo tylko menu broni gun_xp a nie menu broni zp4.3 

  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.07.2014 15:30

w pliku zombieplague.cfg ustaw:

zp_buy_custom_time 0                // Time in seconds humans are allowed to use ZP buymenus after spawning
zp_buy_custom_primary 0                // Players can buy primary weapons from menu
zp_buy_custom_secondary 0            // Players can buy secondary weapons from menu
zp_buy_custom_grenades 0            // Players can buy grenades from menu
zp_give_all_grenades 0                // Players get grenades automatically (as in ZP 4.3)

Jednak będziesz miał problem gdy np. gracz weźmie antidotum lub przez przypadek zamknie menu na początku rundy (chyba że zostało to już poprawione).

 


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 lipton128

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.07.2014 15:36

w pliku zombieplague.cfg ustaw:

zp_buy_custom_time 0                // Time in seconds humans are allowed to use ZP buymenus after spawning
zp_buy_custom_primary 0                // Players can buy primary weapons from menu
zp_buy_custom_secondary 0            // Players can buy secondary weapons from menu
zp_buy_custom_grenades 0            // Players can buy grenades from menu
zp_give_all_grenades 0                // Players get grenades automatically (as in ZP 4.3)

Jednak będziesz miał problem gdy np. gracz weźmie antidotum lub przez przypadek zamknie menu na początku rundy (chyba że zostało to już poprawione).

Zmieniłem tylko zp_buy_custom na 0 i menu broni znikło a jak zrobić zeby sie pojawiło od Lvl'a z GunXpMod :(


Użytkownik lipton128 edytował ten post 08.07.2014 15:38

  • +
  • -
  • 0

#4 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.07.2014 16:28

Podeślij mi sma tego gunxpmoda.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 01.04.2015 17:05

Jesteś jeszcze w stanie przerobić właśnie to menu broni żeby pojawiało się od danego levelu?


  • +
  • -
  • 0

#6 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 01.04.2015 21:59

Przerobić ci nie przerobię, ale pomogę to zrobić.

 

Musisz w kodzie poszukać tego kawałka który odpowiada za to menu (chodzi dalej o menu broni zombie plague?). Jak nie dasz rady wrzuć tu sma tego pluginu, pomogę.

 

Jak znajdziesz będziesz musiał zrobić prosty warunek w którym sprawdzasz czy gracz ma poziom większy niż x, tu będzie przydatna funkcja get_user_level która jest już w gun xp modzie.

 

Jak czegoś nie wiesz pytaj.


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 01.04.2015 23:15

Chodzi o takie menu jak na przykład w CSDM z racji ze jest to zwykly serwer nie zombie to potrzebuję jeszcze coś typu "zapamiętaj ostatnio wybraną bron" dokładnie tak jak w csdm tak aby gracz po kazdym odrodzeniu nie musiał wybierać broni. 

 

Użyte menu może być z tego cvaru :

// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.
gxm_level_style "1"

gunxpmod.cfg :

 

#define MAXLEVEL 24 // I suggest don't edit
#define MAX_PISTOLS_MENU 6 // I suggest don't edit
 
/*================================================================================
      [!-->All those settings can be modified<--!]
=================================================================================*/
/*================================================================================
[Commenting/uncommenting MODS.]
=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
 
#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
//#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
//#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
//#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/
 
/*================================================================================
[Admin 'Flag' for giving extra Experience to admins each kill.]
=================================================================================*/
#define ADMIN_EXTRA ADMIN_LEVEL_H
/*================================================================================
[End of flags.]
=================================================================================*/
 
/*================================================================================
[Sounds, Level Up wave sound.]
=================================================================================*/
new const LevelUp[] = "umbrella/levelup.wav";
/*================================================================================
[End of sounds.]
=================================================================================*/
 
/*================================================================================
[XP Table, rank,gun level names.]
=================================================================================*/
new const LEVELS[MAXLEVEL] = { 
99, // Needed on level 1
299, // Needed on level 2
600, // Needed on level 3
850, // Needed on level 4
1300, // Needed on level 5
1700, // Needed on level 6
3399, // Needed on level 7
4900, // Needed on level 8
6800, // Needed on level 9
8600, // Needed on level 10
10000, // Needed on level 11
10400, // Needed on level 12
13500, // Needed on level 13
19900, // Needed on level 14
25000, // Needed on level 15
27200, // Needed on level 16
31000, // Needed on level 17
43000, // Needed on level 18
56500, // Needed on level 19
71000, // Needed on level 20
86000, // Needed on level 21
100000, // Needed on level 22
110000, // Needed on level 23
130000 // Needed on level 24
}; // Needed Xp on each Levels
 
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
0, // level 0, Glock.
1, // level 1, USP.
2, // level 2, P228.
3, // level 3, Fiveseven.
4, // level 4, Deagle.
5, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
6, // level 6, TMP. 
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
}; // Needed Level to choose gun from menu
 
new const RANKLEVELS[MAXLEVEL][] = { "zer00", " Lamus", "Poczatkujacy", "Wiesniak", "Sierota", "Kox", "Cherlak", "Kozak",
"Snajper", "Macho", "Rambo", "Terminator", "Joker", "Morfeusz", "Zgrywus", "Wybraniec", "Killer", "Multi Killer", "Owner", 
"Cziter", "Cziter", "Cziter", "Cziter", "Cziter"
}; // Rank Level Names
 
new const RANK[MAXLEVEL][] = { "Glock ", "USP ", "P228 Compact", "FiveseveN", "Desert Eagle .50 AE", "Dual Elite Berettas", 
"Schmidt TMP", "Ingram MAC-10", "UMP 45", "MP5 Navy", "ES P90", "Scout", "AWP Magnum Sniper", "Famas", "IMI Galil", "M3 Super 90", "XM1014 M4", 
"AK-47", "M4A1 Carbine", "Steyr AUG A1", "SG-552 Commando", "SG-550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper", "M249 Para Machinegun" 
}; // Gun Level Rank Names
/*================================================================================
[End of XP Table.]
=================================================================================*/
 
/*================================================================================
[Grenades on each level settings.]
=================================================================================*/
new const FLASHBANG_LEVEL[MAXLEVEL][] = { "10", // 0 level, nothing if you want,won't give grenade on level 0
"", "", "",
"", "", "", 
"", "", "", // 9 level
"", "", "", "", 
"", "", "", 
"", "", "",
"", "", "", "" 
}; // Give Flashbangs on current level
 
new const HEGRENADE_LEVEL[MAXLEVEL][] = { "weapon_hegrenade",
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade",
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", 
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", // 9 level
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", 
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", 
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade",
"weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade", "weapon_hegrenade" 
}; // Give Hegrenade on current level
 
new const SMOKEGRENADE_LEVEL[MAXLEVEL][] = { "",
"", "", "",
"", "", "", 
"", "", "", // 9 level
"", "", "", "", 
"", "", "", 
"", "", "",
"", "", "", "" 
}; // Give Smokegrenade on current level
 
/*================================================================================
[Weapon's backpack ammo on spawn/menu choose.]
=================================================================================*/
new const AMMO2CONST[MAXLEVEL] = { 400, 400, 400, 400, 400, 400, 400, 400, 400, 400, 400, 400, 90, // <--awp 
400, 400, 80, 80, 400, 400, 400, 400, 200, 200, 400
}; // Weapons Ammo

Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 01.04.2015 23:21

  • +
  • -
  • 0

#8 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 02.04.2015 09:51

Nie wiem dlaczego ale nie dało kodu sma jeszcze oto on:
 
 

Spoiler

MAGNET (02.04.2015 16:43):
Kod powyżej 200 linijek umieszczamy w znacznikach
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#9 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 02.04.2015 16:29

Robisz zmienną

new bool:zapamietaj_wybor[33];

Dodajesz do menu opcje Ostatnio wybrana bron + zapamietaj

 

Robisz w tym menu to samo co przy ostatnim wyborze + ustawiasz:

zapamietaj_wybor[id] = true;

Teraz przy każdym pojawieniu się menu sprawdzasz czy gracz ma zapamiętany wybór i jeżeli tak to nie pokazuj mu menu tylko od razu daj broń.

 

Dodaj jeszcze do client_connect:

zapamietaj_wybor[id] = false;

i wszystko będzie śmigać.

 

A ten cvar:

gxm_level_style

ustaw na "0" aby menu się wyświetlało.

 

Nie wrzucaj kodów źródłowych tak długich pluginów w ten sposób bo warna dostaniesz.

 


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#10 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 02.04.2015 16:55

Ok to działa tylko nie do końca się chyba rozumieliśmy to menu czyli ten cvar ma się zmieniać tylko dla graczy którzy wbiją ten 24lv.


  • +
  • -
  • 0

#11 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 04.04.2015 19:37

Robisz zmienną

new bool:zapamietaj_wybor[33];

Dodajesz do menu opcje Ostatnio wybrana bron + zapamietaj

 

Robisz w tym menu to samo co przy ostatnim wyborze + ustawiasz:

zapamietaj_wybor[id] = true;

Teraz przy każdym pojawieniu się menu sprawdzasz czy gracz ma zapamiętany wybór i jeżeli tak to nie pokazuj mu menu tylko od razu daj broń.

 

Dodaj jeszcze do client_connect:

zapamietaj_wybor[id] = false;

i wszystko będzie śmigać.

 

A ten cvar:

gxm_level_style

ustaw na "0" aby menu się wyświetlało.

 

Nie wrzucaj kodów źródłowych tak długich pluginów w ten sposób bo warna dostaniesz.

 

 

 

Jednak działać mi to nie chcę jak nie dam zmiennej zawsze mam błąd przy kompilacji, o to menu możesz poprawnie to dodać? Będę wdzięczny :)

 

// Main Menu Level Style
public show_main_menu_level(id)
{
 
if ( !is_user_alive(id) )
return;
 
new szInfo[60], szChooseT[40], szLastG[40];
formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "%L", LANG_SERVER, "TITLE_MENU", PlayerLevel[id], PlayerXp[id], LEVELS[PlayerLevel[id]] );
 
new menu = menu_create(szInfo , "main_menu_level");
 
formatex(szChooseT, charsmax(szChooseT), "%L", LANG_SERVER, "CHOOSE_TEXT");
menu_additem(menu, szChooseT, "1", 0);
 
formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "%L", LANG_SERVER, "LAST_GUNS");
menu_additem(menu, szLastG, "2", 0);
 
 
new szExit[15];
formatex(szExit, charsmax(szExit), "%L", LANG_SERVER, "EXIT_MENU");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit);
 
menu_display(id , menu , 0);
}

Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 04.04.2015 19:43

  • +
  • -
  • 0

#12 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 04.04.2015 21:32


Ok to działa tylko nie do końca się chyba rozumieliśmy to menu czyli ten cvar ma się zmieniać tylko dla graczy którzy wbiją ten 24lv.

Chcesz wyłączyć wyświetlanie menu dla graczy którzy wbiją maksymalny poziom?

Nie zmienisz cvara dla każdego gracza z osobna bo tak się nie da.

Skoro wiesz jak działa instrukcja if to zastosuj ją tam jak trzeba tzn. sprawdzaj tam poziom i operuj nim tak aby zmienić co chcesz :)

2 sprawa jeżeli edytujesz kod źródłowy gunxpmoda nie działaj na funkcjach natywnych tego pluginu tylko na zmiennych PlayerLevel.

Napisz dokładnie co chcesz uzyskać to ci to napiszę jutro już jak trzeba.


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#13 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 04.04.2015 22:26

Trzeba mi tylko to co napisałem w poście wyżej czyli do menu dodać opcję zapisania wybranej broni  tak aby po każdym respawnie menu się nie pojawiało mój 1 problem już zrobiłem dzięki za pomoc na pw ;)


  • +
  • -
  • 0

#14 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.04.2015 16:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych