Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z deathrun wyścig, plugin na serwerze działa lecz w logach wyskakuje error


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 bamber

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 07.07.2014 21:23

Tak jak w temacie, plugin na serwerze działa, lecz w panelu wyskakuje mi błąd, że serwer działa nie poprawnie i wszystko jest winą tego pluginu.  W razie czego napiszę że mam plugin "na deathruna rank i staty"

Oto logi :

 

L 07/02/2014 - 14:48:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dr_wyscig.amxx")
L 07/02/2014 - 14:48:40: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/02/2014 - 14:48:40: [AMXX]    [0] dr_wyscig.sma::DeathMsg (line 274)

 

 

Na pewno jest błąd w tym kodzie ale nie wiem co

public DeathMsg()

{

    static id

    id = read_data(2)

    

    if(g_bUserRacing[id] && is_user_connected(id) && is_user_connected(g_iAsker[id]))

    {

        new szName[64]

        get_user_name(g_iAsker[id], szName, 63)

        

        ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 %s^x01 wygral poniewaz jego przeciwnik zginal!", g_szPrefix, szName)

        ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[%s] ^x01Przegrales! :F", g_szPrefix)

        ColorChat(g_iAsker[id], TEAM_COLOR, "[%s] ^x01Wygrales! :]", g_szPrefix)

        #if defined Mysql

        lost[id]++

        wins[g_iAsker[id]]++

        #endif

        

        g_bUserRacing[id] = false

        g_bUserRacing[g_iAsker[id]] = false

        

        g_iAsker[g_iAsker[id]] = 0

        g_iAsker[id] = 0

    }

Użytkownik bamber edytował ten post 07.07.2014 21:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych