←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 7 klas m.in Traktor[80k]


Najlepsza odpowiedź Mortadela 10.07.2014 12:10

dzięki ludzie :> jesteście wielcy

Przejdź do postu
Zablokowany

Mortadela - zdjęcie Mortadela 07.07.2014

Witam proszę o 7 klas m.in Traktor[80k]
dziękuje. :>
 
 
Nazwa : Bohater[XXL]
Opis: 1/1 z AWP | Posiada Migniecie Nozem co 4 sec. | Dodatkowy 1 skok | 1/6 z Deagl
Bronie: AWP | Deagl
Zdrowie:350
Inteligencja:450
Kondycja:350
Wytrzymałość:450
Flaga :ADMIN_LEVEL_D
 
 
Nazwa : Sparalizowany[XL]
Opis: 1/12 na sparaliżowanie - wróg nie może się ruszać przez 2 sec | 1/14 z MP5
Bronie: MP5 | HE
Zdrowie:350
Inteligencja:350
Kondycja:350
Wytrzymałość:350
Flaga :ADMIN_LEVEL_E
 
 
Nazwa: Zbieg[XL]
Opis: Gdy Wcisnie |E| 8 sec niewidzialnosci | 1/15 z Krowy 
Bronie: Krowa | UMP45
Zdrowie:350
Inteligencja:350
Kondycja:350
Wytrzymałość:350
Flaga :ADMIN_LEVEL_E
 
 
Nazwa: Oszolom[XXL]
Opis: 1/5 na strzelenie HS | Gdy Kuca  z nożem niewidzialny 1z255 | 5[int]+ z xm8 300 dmg z xm8
Bronie: XM8 | Elites | Scout
Zdrowie:350
Inteligencja:150
Kondycja:350
Wytrzymałość:450
Flaga :ADMIN_LEVEL_D
 
 
--------------------------------------------
# Klasy          Od          LVL #
--------------------------------------------
 
Nazwa : Absolwent[25k]
Opis: 1/15 z P90 | 400 dmg z P90 | 1/2 z Kosy - Prawym | 300 DMG z P90
Bronie: P90 | Elites | TMP
Zdrowie:150
Inteligencja:150
Wytrzymalosc:150
Kondycja:150
 
Nazwa : Wiking[50k]
Opis : 1/23 z Krowy | 1/2 z Scout | 300 dmg z Krowy / Scout
Bronie: Krowa | Scout | Deagl
Zdrowie:200
Inteligencja:200
Wytrzymalosc:200
Kondycja:200
 
Nazwa : Traktor[80k]
Opis : 1/10 z M4A1 i AK47 | 1/2 z Scout i AWP 
Bronie : M4A1 | AK47 | Scout | AWP
Zdrowie:250
Inteligencja:250
Wytrzymalosc:250
Kondycja:250
 

Użytkownik Mortadela edytował ten post 07.07.2014 17:09
Odpowiedz

Rynek - zdjęcie Rynek 07.07.2014

Załączony plik  codclass_sparalizowany.sma   3,28 KB   17 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
RomanHardcor - zdjęcie RomanHardcor 07.07.2014

Te pierwsze klasy możesz swobodnie zrobić w generatorze :)

Odpowiedz

Mortadela - zdjęcie Mortadela 07.07.2014

Roman -.- żadnej z tych tutaj klas nie da się zrobić w generatorze 

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 08.07.2014

Proszę Traktor

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Traktor[80k]";
new const opis[]    = "1/10 z M4A1 i AK47 | 1/2 z Scout i AWP ";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 250;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 250;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)

{
    new dostepna = 80000;
    new level = cod_get_user_level(id);
    if(level < dostepna)
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    
    client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Odpowiedz

Rynek - zdjęcie Rynek 08.07.2014

Załączony plik  codclass_oszolom.sma   2,34 KB   15 Ilość pobrań

 

Załączony plik  codclass_zbieg.sma   2,65 KB   15 Ilość pobrań

Odpowiedz

Mortadela - zdjęcie Mortadela 08.07.2014

Dobra lecą + 

 

zostało

 

Nazwa : Bohater[XXL]
Opis: 1/1 z AWP | Posiada Migniecie Nozem co 4 sec. | Dodatkowy 1 skok | 1/6 z Deagl
Bronie: AWP | Deagl
Zdrowie:350
Inteligencja:450
Kondycja:350
Wytrzymałość:450
Flaga :ADMIN_LEVEL_D

 

Nazwa : Absolwent[25k]
Opis: 1/15 z P90 | 400 dmg z P90 | 1/2 z Kosy - Prawym | 250 DMG z TMP
Bronie: P90 | Elites | TMP
Zdrowie:150
Inteligencja:150
Wytrzymalosc:150
Kondycja:150
 
Nazwa : Wiking[50k]
Opis : 1/23 z Krowy | 1/2 z Scout | 300 dmg z Krowy / Scout
Bronie: Krowa | Scout | Deagl
Zdrowie:200
Inteligencja:200
Wytrzymalosc:200
Kondycja:200

Użytkownik Mortadela edytował ten post 08.07.2014 15:06
Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 08.07.2014

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Wiking[50k]";
new const opis[]    = "1/23 z Krowy | 1/2 z Scout | 300 dmg z Krowy / Scout";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 200;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)

{
    new dostepna = 50000;
    new level = cod_get_user_level(id);
    if(level < dostepna)
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    
    client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,23) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
}

Odpowiedz

Mortadela - zdjęcie Mortadela 09.07.2014

dzięki ;> proszę jeszcze o Absolwenta oraz Bohatera[XXL]

Odpowiedz

  • +
  • -
RomanHardcor - zdjęcie RomanHardcor 10.07.2014

Jutro jak bedę na komputerze to zrobie ci bohatera
Odpowiedz

  • +
  • -
pro100wHS - zdjęcie pro100wHS 10.07.2014

Trzymaj absolwenciaka :D

 

Załączony plik  codclass_absolwent.sma   3,26 KB   23 Ilość pobrań

Odpowiedz

GranSki!pl - zdjęcie GranSki!pl 10.07.2014

proszę bohatera

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 10.07.2014

GranSki!pl ? ty udajesz głupiego ? wiesz co ty dałeś ? 1/1 z wszystkiego a nawet teleportu nie dałeś

 

Proszę tutaj jest wszystko

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
pro100wHS - zdjęcie pro100wHS 10.07.2014

GranSki!pl ? ty udajesz głupiego ? wiesz co ty dałeś ? 1/1 z wszystkiego a nawet teleportu nie dałeś

 

Proszę tutaj jest wszystko

Mały błąd w kodzie:

client_print(id, print_chat, "[Teleporter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

Jaki teleporter? Chyba Bohater.

 

Skoro już piszę ten post- jeden błąd w nazwie pliku, bohater pisze się przez h, a nie ch

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 10.07.2014

Sory ale przed chwilą się obudziłem Łapaj poprawione aha i teleport jest na E bo nie wiedziałem jak zrobić pod Nóż może bardziej doświadczony Gracz pomoże ci

Załączone pliki


Użytkownik Alelluja edytował ten post 10.07.2014 10:13
Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 10.07.2014

pro100wHS trochę nie pasi mi twoja klasa więc dam poprawioną wersje bo wszystko można dać w 1 takedamage

 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź Mortadela - zdjęcie Mortadela 10.07.2014

dzięki ludzie :> jesteście wielcy

Odpowiedz
Zablokowany