Prośba o 7 klas m.in Traktor[80k]
Najlepsza odpowiedź Mortadela 10.07.2014 12:10
dzięki ludzie jesteście wielcy
Przejdź do postuMortadela 07.07.2014
Witam proszę o 7 klas m.in Traktor[80k]
dziękuje.
Nazwa : Bohater[XXL]
Opis: 1/1 z AWP | Posiada Migniecie Nozem co 4 sec. | Dodatkowy 1 skok | 1/6 z Deagl
Bronie: AWP | Deagl
Zdrowie:350
Inteligencja:450
Kondycja:350
Wytrzymałość:450
Flaga :ADMIN_LEVEL_D
Nazwa : Sparalizowany[XL]
Opis: 1/12 na sparaliżowanie - wróg nie może się ruszać przez 2 sec | 1/14 z MP5
Bronie: MP5 | HE
Zdrowie:350
Inteligencja:350
Kondycja:350
Wytrzymałość:350
Flaga :ADMIN_LEVEL_E
Nazwa: Zbieg[XL]
Opis: Gdy Wcisnie |E| 8 sec niewidzialnosci | 1/15 z Krowy
Bronie: Krowa | UMP45
Zdrowie:350
Inteligencja:350
Kondycja:350
Wytrzymałość:350
Flaga :ADMIN_LEVEL_E
Nazwa: Oszolom[XXL]
Opis: 1/5 na strzelenie HS | Gdy Kuca z nożem niewidzialny 1z255 | 5[int]+ z xm8 300 dmg z xm8
Bronie: XM8 | Elites | Scout
Zdrowie:350
Inteligencja:150
Kondycja:350
Wytrzymałość:450
Flaga :ADMIN_LEVEL_D
--------------------------------------------
# Klasy Od LVL #
--------------------------------------------
Nazwa : Absolwent[25k]
Opis: 1/15 z P90 | 400 dmg z P90 | 1/2 z Kosy - Prawym | 300 DMG z P90
Bronie: P90 | Elites | TMP
Zdrowie:150
Inteligencja:150
Wytrzymalosc:150
Kondycja:150
Nazwa : Wiking[50k]
Opis : 1/23 z Krowy | 1/2 z Scout | 300 dmg z Krowy / Scout
Bronie: Krowa | Scout | Deagl
Zdrowie:200
Inteligencja:200
Wytrzymalosc:200
Kondycja:200
Nazwa : Traktor[80k]
Opis : 1/10 z M4A1 i AK47 | 1/2 z Scout i AWP
Bronie : M4A1 | AK47 | Scout | AWP
Zdrowie:250
Inteligencja:250
Wytrzymalosc:250
Kondycja:250
Użytkownik Mortadela edytował ten post 07.07.2014 17:09
Alelluja
08.07.2014
Proszę Traktor
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Traktor[80k]";
new const opis[] = "1/10 z M4A1 i AK47 | 1/2 z Scout i AWP ";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 250;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 250;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 80000;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Rynek 08.07.2014
Mortadela 08.07.2014
Dobra lecą +
zostało
Nazwa : Bohater[XXL]
Opis: 1/1 z AWP | Posiada Migniecie Nozem co 4 sec. | Dodatkowy 1 skok | 1/6 z Deagl
Bronie: AWP | Deagl
Zdrowie:350
Inteligencja:450
Kondycja:350
Wytrzymałość:450
Flaga :ADMIN_LEVEL_D
Nazwa : Absolwent[25k]
Opis: 1/15 z P90 | 400 dmg z P90 | 1/2 z Kosy - Prawym | 250 DMG z TMP
Bronie: P90 | Elites | TMP
Zdrowie:150
Inteligencja:150
Wytrzymalosc:150
Kondycja:150
Nazwa : Wiking[50k]
Opis : 1/23 z Krowy | 1/2 z Scout | 300 dmg z Krowy / Scout
Bronie: Krowa | Scout | Deagl
Zdrowie:200
Inteligencja:200
Wytrzymalosc:200
Kondycja:200
Użytkownik Mortadela edytował ten post 08.07.2014 15:06
Alelluja
08.07.2014
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wiking[50k]";
new const opis[] = "1/23 z Krowy | 1/2 z Scout | 300 dmg z Krowy / Scout";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 200;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 50000;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,23) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Alelluja
10.07.2014
GranSki!pl ? ty udajesz głupiego ? wiesz co ty dałeś ? 1/1 z wszystkiego a nawet teleportu nie dałeś
Proszę tutaj jest wszystko
Załączone pliki
pro100wHS
10.07.2014
GranSki!pl ? ty udajesz głupiego ? wiesz co ty dałeś ? 1/1 z wszystkiego a nawet teleportu nie dałeś
Proszę tutaj jest wszystko
Mały błąd w kodzie:
client_print(id, print_chat, "[Teleporter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
Jaki teleporter? Chyba Bohater.
Skoro już piszę ten post- jeden błąd w nazwie pliku, bohater pisze się przez h, a nie ch
Alelluja
10.07.2014
Sory ale przed chwilą się obudziłem Łapaj poprawione aha i teleport jest na E bo nie wiedziałem jak zrobić pod Nóż może bardziej doświadczony Gracz pomoże ci
Załączone pliki
Użytkownik Alelluja edytował ten post 10.07.2014 10:13
Alelluja
10.07.2014
pro100wHS trochę nie pasi mi twoja klasa więc dam poprawioną wersje bo wszystko można dać w 1 takedamage