Proszę o Klasę "Rambo" i 5 innych.
Najlepsza odpowiedź
RedPow3r
07.07.2014 18:58
Można zamknąć.
Przejdź do postu
RedPow3r
05.07.2014
Witam, chciałbym prosić was o zrobienie następujących klas.
Rambo [PREMIUM]
Posiada 2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów.
Zdrowie: 130
Kondycja: 20
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 20
Zwiadowca [PREMIUM]
Posiada scouta, awp z którego ma 1/3 oraz zmniejszoną widzialność na nożu.
Zdrowie: 115
Kondycja: 35
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 10
Juggernaut [PREMIUM]
Posiada M249 oraz zestaw granatów.
Zdrowie: 140
Kondycja: -15
Infeligencja: -20
Wytrzymałość: 30
Rewolwerowiec [PREMIUM]
Posiada rewolwer, flash oraz smoke. Jest zupełnie nie widzialny na nożu.
Zdrowie: 115
Kondycja: 40
Infeligencja: 15
Wytrzymałość: 15
Szturmowiec
Posiada M4 oraz deagla.
Zdrowie: 115
Kondycja: 10
Infeligencja: 5
Wytrzymałość: 15
Złodziej
Ma AK47, oraz 1/5 szans na ukradnięcie perka.
Zdrowie: 120
Kondycja: 20
Infeligencja: 10
Wytrzymałość: 0
Split
05.07.2014
Proszę Szturmowca:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Szturmowiec"; new const opis[] = "Posiada M4 oraz deagla."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 115; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Proszę Rambo:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Rambo [PREMIUM]"; new const opis[] = "2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 130; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Rambo [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); return COD_CONTINUE; }
Proszę Juggernauta:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Juggernaut [PREMIUM]"; new const opis[] = "Posiada M249 oraz zestaw granatów."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 140; new const kondycja = -15; new const inteligencja = -20; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Juggernaut [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); return COD_CONTINUE; }
Użytkownik e-Skill edytował ten post 05.07.2014 23:55
Split
06.07.2014
w każdej klasie jest
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
to odpowiada za flagę
Split
06.07.2014
O kurde mój błąd
Masz poprawioną klasę Rambo:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Rambo [PREMIUM]"; new const opis[] = "2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 130; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Rambo [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && jump[id]) { jump[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) jump[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik e-Skill edytował ten post 06.07.2014 11:49
pro100wHS
06.07.2014
Dalej źle. Masz zrobioną tablice(chyba się tak to nazywało) skoki- 33 elementy. Natomiast w dalszej części pluginu nie używasz tej tablicy a dajesz jump, z którym kompilator nie wie co ma zrobić.
Split
06.07.2014
Ale mam dzisiaj dzień pechowy same błędy.
Poprawione, proszę, coś generator mój szwankuje, muszę go naprawić.
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Rambo [PREMIUM]"; new const opis[] = "2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 130; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Rambo [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Rynek
06.07.2014
Rewolwerowiec [PREMIUM]Posiada rewolwer, flash oraz smoke. Jest zupełnie nie widzialny na nożu.
Zdrowie: 115
Kondycja: 40
Infeligencja: 15
Wytrzymałość: 15
To ma być inny model dla rewolwera?
@edit:
Klasa Złodziej
codclass_zlodziej.sma 1,87 KB
25 Ilość pobrań
Użytkownik Rynek edytował ten post 06.07.2014 13:13
RedPow3r
06.07.2014
Rewolwerowiec [PREMIUM]Posiada rewolwer, flash oraz smoke. Jest zupełnie nie widzialny na nożu.
Zdrowie: 115
Kondycja: 40
Infeligencja: 15
Wytrzymałość: 15
To ma być inny model dla rewolwera?
@edit:
Klasa Złodziej
http://cs.gamebanana.com/skins/127437
Taki mi się model podoba, jak możesz to dzięki.
Rynek
06.07.2014
codclass_Rewolwerowiec.sma 2,31 KB
21 Ilość pobrań
Na przyszłość ---->>>> http://amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik Rynek edytował ten post 06.07.2014 16:00