Jeśli trzymasz jakiś przycisk to chyba wywołuje się dokładnie tyle samo razy co think, a jak nic nie trzymasz, to wtedy nic się nie dzieje.
Wtedy było by to za wspaniałe. Niestety tak się nie dzieje

Ten event za każdym razem jak think się uruchomi sprawdza czy te wartości zmieniły wartość:
enum ClientData
{
CD_Origin, // float array[3]
CD_Velocity, // float array[3]
CD_ViewModel, // int
CD_PunchAngle, // float array[3]
CD_Flags, // int
CD_WaterLevel, // int
CD_WaterType, // int
CD_ViewOfs, // float array[3]
CD_Health, // float
CD_bInDuck, // int
CD_Weapons, // int
CD_flTimeStepSound, // int
CD_flDuckTime, // int
CD_flSwimTime, // int
CD_WaterJumpTime, // int
CD_MaxSpeed, // float
CD_FOV, // float
CD_WeaponAnim, // int
CD_ID, // int
CD_AmmoShells, // int
CD_AmmoNails, // int
CD_AmmoCells, // int
CD_AmmoRockets, // int
CD_flNextAttack, // float
CD_tfState, // int
CD_PushMsec, // int
CD_DeadFlag, // int
CD_PhysInfo, // string[256]
CD_iUser1, // int
CD_iUser2, // int
CD_iUser3, // int
CD_iUser4, // int
CD_fUser1, // float
CD_fUser2, // float
CD_fUser3, // float
CD_fUser4, // float
CD_vUser1, // float array[3]
CD_vUser2, // float array[3]
CD_vUser3, // float array[3]
CD_vUser4 // float array[3]
}
I jeśli chociaż jedna się zmieni/zostanie wymuszona (nawet z tą samą wartością) uruchamia się event

W wyniku czego event uruchamia się tyle razy samo co think (sporadycznie rzadziej o 1~5 klatek) i niczym się od niego nie różni (poza parametrami)