Witam
Szukam pluginu, który przeliczałby zadane obrażenia na fragi. Np: 100 obrażeń = 1 frag
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.07.2014 10:33
Witam
Szukam pluginu, który przeliczałby zadane obrażenia na fragi. Np: 100 obrażeń = 1 frag
Pozdrawiam
Napisano 02.07.2014 10:41
Plugin ma dodawać graczowi fragi za zadane obrażenia czy jak? Opisz dokładniej.
Napisano 02.07.2014 10:51
Tak, dokładnie oto mi chodzi. Np: Zadajemy 100 obrażeń i w tedy nalicza nam jednego fraga, zadamy 200 obr. to mamy drugiego fraga itd. Temat się rozjaśnił?
Napisano 04.07.2014 16:13
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
Napisano 04.07.2014 16:21
A czemu -99? Jak już to -100, bo za każde 100 dmg ma dodać fraga, ale i tak taki plugin mało komu dodawałby tego fraga, bo tylko hs (i to nie każdy) lub strzał z awp dałby tego fraga.Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.07.2014 16:23
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
Jeszcze tak jak Kolega chciał, trzeba sprawdzać, który "frag ma wejść", że tak określę, czyli
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> new which_time[33]; public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public client_connect(id) which_time[id] = 1; public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>=100*which_time[attacker]) { damage -= 100*which_time[attacker] which_time[attacker]++ set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 04.07.2014 16:24
Czyli dobrze myślałem. : /
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych