Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przeliczanie obrażeń na fragi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 02.07.2014 10:33

Witam

Szukam pluginu, który przeliczałby zadane obrażenia na fragi. Np: 100 obrażeń = 1 frag

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.07.2014 10:41

Plugin ma dodawać graczowi fragi za zadane obrażenia czy jak? Opisz dokładniej.


  • +
  • -
  • 1

#3 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 02.07.2014 10:51

Tak, dokładnie oto mi chodzi. Np: Zadajemy 100 obrażeń i w tedy nalicza nam jednego fraga, zadamy 200 obr. to mamy drugiego fraga itd. Temat się rozjaśnił? :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2014 16:13

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.

Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.07.2014 16:21

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

A czemu -99? Jak już to -100, bo za każde 100 dmg ma dodać fraga, ale i tak taki plugin mało komu dodawałby tego fraga, bo tylko hs (i to nie każdy) lub strzał z awp dałby tego fraga.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 04.07.2014 16:23

 

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.

Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

Jeszcze tak jak Kolega chciał, trzeba sprawdzać, który "frag ma wejść", że tak określę, czyli

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new which_time[33];
public plugin_init() {
    register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public client_connect(id)
    which_time[id] = 1;
public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {
        while(damage>=100*which_time[attacker])
        {
            damage -= 100*which_time[attacker]
            which_time[attacker]++
            set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
        }
    }
    return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2014 16:24

Czyli dobrze myślałem. : /


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych