Przeliczanie obrażeń na fragi
lexar
02.07.2014
Witam
Szukam pluginu, który przeliczałby zadane obrażenia na fragi. Np: 100 obrażeń = 1 frag
Pozdrawiam
szelbi
02.07.2014
Plugin ma dodawać graczowi fragi za zadane obrażenia czy jak? Opisz dokładniej.
lexar
02.07.2014
Tak, dokładnie oto mi chodzi. Np: Zadajemy 100 obrażeń i w tedy nalicza nam jednego fraga, zadamy 200 obr. to mamy drugiego fraga itd. Temat się rozjaśnił?
Drago36
04.07.2014
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
sebul
04.07.2014
A czemu -99? Jak już to -100, bo za każde 100 dmg ma dodać fraga, ale i tak taki plugin mało komu dodawałby tego fraga, bo tylko hs (i to nie każdy) lub strzał z awp dałby tego fraga.Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
Wielkie Jol
04.07.2014
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
Jeszcze tak jak Kolega chciał, trzeba sprawdzać, który "frag ma wejść", że tak określę, czyli
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> new which_time[33]; public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public client_connect(id) which_time[id] = 1; public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>=100*which_time[attacker]) { damage -= 100*which_time[attacker] which_time[attacker]++ set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }