Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy po użyciu ExecuteHamB(Ham_Killed) będzie dziwna ikonka?


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 02.07.2014 09:32

Domyślna to GIB_NORMAL, przy niej zostanie ciało przy normalnych obrażeniach, a flaki przy bardzo dużych (bodajże powyżej 500 damage, strzał w głowę z AWP zabiera poniżej 500, a ciało zostaje).

Przy GIB_NEVER zawsze będzie ciało

Przy GIB_ALWAYS zawsze będą flaki Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 02.07.2014 08:14

Shouldgib decyduje o tym, czy po śmierci gracza zostają po nim "flaki" (jak zostawia na przykład Nemesis po swojej śmierci na ZP). Wartości:

#define GIB_NORMAL			0// gib if entity was overkilled
#define GIB_NEVER			1// never gib, no matter how much death damage is done ( freezing, etc )
#define GIB_ALWAYS			2// always gib ( Houndeye Shock, Barnacle Bite )

Przy wartości 0 zobaczysz flaki, gdy graczowi zadane są ogromne obrażenia (nie wiem konkretnie jakie, czasem można to zaobserwować przy zgnieceniu drzwiami czy tym podobnych).


  • +
  • -
  • 0

#22 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.07.2014 08:58

Hmmm. A domyslna wartosc. Chodzi o to zeby zostaly zwloki na ziemi. Chyba 1 ale nie jestem pewien
  • +
  • -
  • 0

#23 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.07.2014 09:32   Najlepsza odpowiedź

Domyślna to GIB_NORMAL, przy niej zostanie ciało przy normalnych obrażeniach, a flaki przy bardzo dużych (bodajże powyżej 500 damage, strzał w głowę z AWP zabiera poniżej 500, a ciało zostaje).

Przy GIB_NEVER zawsze będzie ciało

Przy GIB_ALWAYS zawsze będą flaki
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych