Witam,
Otóż chciałbym, aby ktoś zrobił mi klasę najemnik, który miałby na 8/10 sec ( taką czapkę niewidkę ) niewidzialność. Bronie Mac10 i Scout, którego obrażenia są zależne od inteligencji.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.07.2014 01:17
Witam,
Otóż chciałbym, aby ktoś zrobił mi klasę najemnik, który miałby na 8/10 sec ( taką czapkę niewidkę ) niewidzialność. Bronie Mac10 i Scout, którego obrażenia są zależne od inteligencji.
Napisano 01.07.2014 09:56
Proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <dhudmessage>
#define CZAS_GODMOD 10 //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
new const nazwa[] = "Shadow";
new const opis[] = "Po nacisnieciu (e) ma 10 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 80;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 10 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
set_user_footsteps(id, 1);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 01.07.2014 10:11
Dziękuje, przerobie sobie.
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych