Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zablokować hud w spekcie


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 26.06.2014 13:12

    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3)
        return;
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 26.06.2014 13:01

Witam

 

Tak jak w temacie jak zablokować hud w spekcie daje 2 hudy, które chce zablokować, aby nie wyświetlały się dla nieżywych/spekcie, ale aby wyświetlały się dla żywych 

public Message_Hud(id)		
{
	
	id-= ZADANIE_HUD;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	
	ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Materialy wywiadowcze : %i]", player_prezent[id]);
	
	set_task(0.1,"Message_Hud",id + ZADANIE_HUD)
	
}

public Message_Hud(id)		
{
	
	id-= ZADANIE_HUD;


	new NazwaQuesta[30],Postep[30]
	if(quest_gracza[id][Posiada])
	{
		formatex(NazwaQuesta,29,NazwyQ[quest_gracza[id][Akt]][quest_gracza[id][Quest]])
		formatex(Postep,29," | Postep %i/%i",quest_postep[id],ZadanieQ[quest_gracza[id][Akt]][quest_gracza[id][Quest]])
	}
	else
	{
		formatex(NazwaQuesta,29,"Brak")
		formatex(Postep,29,"")
	}	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	
	ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "^n^n^n^n^n^n^n^n[Quest: %s%s]", NazwaQuesta,Postep);
	
	set_task(0.1,"Message_Hud",id + ZADANIE_HUD)
	
}

Za pomoc daje ++


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 26.06.2014 13:03

if(is_user_alive(id)) {
//kod hud
}

?


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 26.06.2014 13:12   Najlepsza odpowiedź

    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3)
        return;

  • +
  • -
  • 2

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych