Klasa: Chemik
Opis: Posiada dwie trutki, ktore zadaja obrazenia wrogom.
Bronie: elite, p90
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 15
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź CappyWymiata , 23.06.2014 18:30
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Chemik";
new const opis[] = "Posiada dwie trutki, ktore zadaja obrazenia wrogom.";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_white;
new ilosc_trutek_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Chemik", "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("poison","PoisonThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutkot.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_klase[id])
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!ilosc_trutek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 trutki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "poison");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 255);
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PoisonThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 255 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
ilosc_trutek_gracza[id] = 3;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "poison");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "poison");
}
}
Modele tutaj http://speedy.sh/SR3nU/modele.rar
Dziękuje serdecznie.
Przejdź do postu
#1
Napisano 22.06.2014 18:53
Zapraszam na Publiczny Serwer TeamSpeak3 - Od graczy dla Graczy!
Miła atmosfera, ogarnięta administracja, darmowe kanały i wiele więcej!
IP: ts3.dobrewafle.pl lub 185.5.96.248:9987
#2
Napisano 23.06.2014 17:25
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Chemik";
new const opis[] = "Posiada dwie trutki, ktore zadaja obrazenia wrogom.";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_white;
new ilosc_trutek_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Chemik", "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("poison","PoisonThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutkot.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_klase[id])
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!ilosc_trutek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 trutki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "poison");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 255);
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PoisonThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 255 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
ilosc_trutek_gracza[id] = 3;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "poison");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "poison");
}
}
Modele tutaj http://speedy.sh/SR3nU/modele.rar
Użytkownik Alelluja edytował ten post 23.06.2014 17:31
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
#3
Napisano 23.06.2014 18:30 Najlepsza odpowiedź
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Chemik";
new const opis[] = "Posiada dwie trutki, ktore zadaja obrazenia wrogom.";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_white;
new ilosc_trutek_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Chemik", "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("poison","PoisonThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutkot.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_klase[id])
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!ilosc_trutek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 trutki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "poison");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 255);
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PoisonThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 255 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
ilosc_trutek_gracza[id] = 3;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "poison");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "poison");
}
}
Modele tutaj http://speedy.sh/SR3nU/modele.rar
Dziękuje serdecznie.
Zapraszam na Publiczny Serwer TeamSpeak3 - Od graczy dla Graczy!
Miła atmosfera, ogarnięta administracja, darmowe kanały i wiele więcej!
IP: ts3.dobrewafle.pl lub 185.5.96.248:9987
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych