?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic, czy obiekt jest blisko tekstury, której ja podam?
Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 22.06.2014 00:19
Jeśli ta "tekstura" jest elementem mapy, a nie osobnym bytem zlokalizowanym na mapie to zbyt wiele nie zrobisz... Bo części "stałe" na mapie są widoczne w całości jako jeden obiekt.
Przejdź do postu
#1
Napisano 21.06.2014 16:52
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 21.06.2014 18:40
Wychodzisz z błędnego założenia, bo tekstura to tylko taki "pattern bytu", czyli kolorowa grafika stylująca dany byt. Odległość możesz sprawdzić od danego bytu z teksturą o której mówisz bądź do danego miejsca na mapie (origin), gdyż nie każdy element mapy z teksturą jest entity.
W każdym razie odległość można sprawdzać tylko pomiędzy danymi punktami na mapie (origin), więc musisz je jakoś pobrać.
Użytkownik Puchate edytował ten post 21.06.2014 18:40
#3
Napisano 21.06.2014 18:51
A za pomocą tego?
engfunc(EngFunc_TraceTexture, iEnt, fPlayerOrigin, fOrigin, szTexture, 7)
// Edit, zwraca NoTexture, czyli nie wykrywa. Chodzi o to, że muszę sprawdzić, czy obiekt przede mną o 70.0 unitów przechodzi przez teksturę 'clip' . To teksture, przez którą gracz nie może przejść, jjest niewidzialna, ale można przez nią strzelać. Nazywa się 'clip' i muszę sprawdzić, czy obiekt widzi mnie, próbowałem wszystkiego, fm_is_visible, blablabla czy położenia siebie widzą.
Czy można wychwycić 'brush' z teksturą clip i nadać mu nazwę klasy? Edytowanie map nie wchodzi w grę. ![]()
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 21.06.2014 18:59
- Za pomocą tego możesz się dowiedzieć więcej o teksturze, ale zauważ że jakieś parametry musisz tu podać... m.in. entity które ma tą teksturę, oraz zakres położenia

Nigdy tym się w praktyce nie bawiłem, ale zamieszczam Ci plugin który pokazuję nazwę tekstury na którą najedziesz celownikiem, sposób na pobranie położenia jest już w jakiś sposób pokazany ![]()
EDIT: Nie wiem co dokładnie chcesz osiągnąć, ale już na tym etapie mam podejrzenia że efekt Twoich prac może mieć wiele bugów ![]()
Jak pisałem, nie wiem co chcesz osiągnąć, ale może prosty plugin coś ala antirusher? Chyba że te bryły są ruchome, to już wyższa szkoła jazdy ![]()
Użytkownik Puchate edytował ten post 21.06.2014 19:02
#5
Napisano 21.06.2014 18:59
Możesz też gdzieś umieścić jakiegoś enta i od niego mierzyć odległość
#6
Napisano 21.06.2014 19:07
Puchate, na pw podam ci IP serwera(jak chcesz), wbijesz(jak chcesz) i się wszystkiego dowiesz. Jeśli chodzi o kod który podałeś, spróbuje coś z nim zrobić, raczej jest to to, czego szukam, pWorld to wychodzi na to, że ID enta na którego patrzy.
Jak co to pisz.
@ MAGNET
- Nie działa, próbowałem wszystkiego
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#7
Napisano 22.06.2014 00:19 Najlepsza odpowiedź
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#8
Napisano 22.06.2014 00:51
Jako "worldspawn"
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










