?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic, czy obiekt jest blisko tekstury, której ja podam?
Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 22.06.2014 00:19
Jeśli ta "tekstura" jest elementem mapy, a nie osobnym bytem zlokalizowanym na mapie to zbyt wiele nie zrobisz... Bo części "stałe" na mapie są widoczne w całości jako jeden obiekt. Przejdź do postu
#1
Napisano 21.06.2014 16:52
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 21.06.2014 18:40
Wychodzisz z błędnego założenia, bo tekstura to tylko taki "pattern bytu", czyli kolorowa grafika stylująca dany byt. Odległość możesz sprawdzić od danego bytu z teksturą o której mówisz bądź do danego miejsca na mapie (origin), gdyż nie każdy element mapy z teksturą jest entity.
W każdym razie odległość można sprawdzać tylko pomiędzy danymi punktami na mapie (origin), więc musisz je jakoś pobrać.
Użytkownik Puchate edytował ten post 21.06.2014 18:40
#3
Napisano 21.06.2014 18:51
A za pomocą tego?
engfunc(EngFunc_TraceTexture, iEnt, fPlayerOrigin, fOrigin, szTexture, 7)
// Edit, zwraca NoTexture, czyli nie wykrywa. Chodzi o to, że muszę sprawdzić, czy obiekt przede mną o 70.0 unitów przechodzi przez teksturę 'clip' . To teksture, przez którą gracz nie może przejść, jjest niewidzialna, ale można przez nią strzelać. Nazywa się 'clip' i muszę sprawdzić, czy obiekt widzi mnie, próbowałem wszystkiego, fm_is_visible, blablabla czy położenia siebie widzą.
Czy można wychwycić 'brush' z teksturą clip i nadać mu nazwę klasy? Edytowanie map nie wchodzi w grę.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 21.06.2014 18:59
- Za pomocą tego możesz się dowiedzieć więcej o teksturze, ale zauważ że jakieś parametry musisz tu podać... m.in. entity które ma tą teksturę, oraz zakres położenia
Nigdy tym się w praktyce nie bawiłem, ale zamieszczam Ci plugin który pokazuję nazwę tekstury na którą najedziesz celownikiem, sposób na pobranie położenia jest już w jakiś sposób pokazany
EDIT: Nie wiem co dokładnie chcesz osiągnąć, ale już na tym etapie mam podejrzenia że efekt Twoich prac może mieć wiele bugów
Jak pisałem, nie wiem co chcesz osiągnąć, ale może prosty plugin coś ala antirusher? Chyba że te bryły są ruchome, to już wyższa szkoła jazdy
Użytkownik Puchate edytował ten post 21.06.2014 19:02
#5
Napisano 21.06.2014 18:59
Możesz też gdzieś umieścić jakiegoś enta i od niego mierzyć odległość
#6
Napisano 21.06.2014 19:07
Puchate, na pw podam ci IP serwera(jak chcesz), wbijesz(jak chcesz) i się wszystkiego dowiesz. Jeśli chodzi o kod który podałeś, spróbuje coś z nim zrobić, raczej jest to to, czego szukam, pWorld to wychodzi na to, że ID enta na którego patrzy.
Jak co to pisz.
@ MAGNET
- Nie działa, próbowałem wszystkiego
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#7
Napisano 22.06.2014 00:19 Najlepsza odpowiedź
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#8
Napisano 22.06.2014 00:51
Jako "worldspawn"
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych