Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę Cichy zabójca

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 19.06.2014 21:05

Witam
Bardzo bym prosił o zrobienie mi takiej klasy:
Nazwa: Cichy zabójca
Opis: Posiada 2 Apteczki i gdy atakuje w plecy zadaje x2 dmg.
Bronie: SG552, Glock

Zdrowie: 20
Kondycja: 0
Inteligencja: 10
Wytrzymalosc: 0

Użytkownik Spid3r edytował ten post 19.06.2014 21:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Mikser

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:ch*j Cie to Boli
  • Lokalizacja:D / Game / Cs
Offline

Napisano 19.06.2014 21:58

#include 
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Cichy Zabójca";
new const opis[] = "Posiada 2 Apteczki i gdy atakuje w plecy zadaje x2 dmg.";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_flashbang");

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}
)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
)|(1<


  • +
  • -
  • -1

#3 Spid3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 19.06.2014 23:28

Czekam dalej na pomoc bo chlopakowi wyzej nie wyszlo ale dzięki za checi.
  • +
  • -
  • 0

#4 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 20.06.2014 00:13

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Spid3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.06.2014 11:47

dzięki chyba wszystko dziala. /Close
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych