Przez to:
DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" )
amxx nie złapie komendy buy użyj innego sposobu na zablokowanie tej komendy
Np.:
public BlockBuy()
{
remove_entity_name( "info_map_parameters" );
remove_entity_name( "func_buyzone" );
register_clcmd("buy", "BlockFunc")
}
public BlockFunc(id) return PLUGIN_HANDLED_MAIN
Nie...
To amxx wyłapie "buy" ?
Też nie
Niestety ta komenda jest blokowana w hl ale jest inna mozliwośc jej złapania
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
register_plugin("...","Beta","BlackPerfum")
register_clcmd("client_buy_open","BuyOpen")
}
public BuyOpen(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
static msg_buyclose
if(!msg_buyclose) msg_buyclose = get_user_msgid("BuyClose")
message_begin(MSG_ONE, msg_buyclose, _, id)
message_end()
CommandBuy(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CommandBuy(id)
{
client_print(id,print_chat,"Zlapales komende buy")
}
Aby to działało nie możesz użyć tego:
public BlockBuy(){
remove_entity_name( "info_map_parameters" );
remove_entity_name( "func_buyzone" );
new iEntity = create_entity( "info_map_parameters" );
DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" );
DispatchSpawn( iEntity );
}
Dodatkowo to działa tylko w buyzone dlatego polecam ci zrobic tak:
• zrobić buyzone na całą mapę
• zablokowac inne komendy kupowania (innym sposobem)
• usunąć ikonkę buyzone
I normalny gracz nie zauważy buyzone a komendę "buy" złapiesz
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują