←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak usunąć dmg+int z klasy.

  • +
  • -
TabaczniK. - zdjęcie TabaczniK. 07.06.2014

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak usunąć  dmg(+int) z klasy.

Np tutaj:

Załączone pliki

Odpowiedz

Pomager'ek - zdjęcie Pomager'ek 07.06.2014

usun #include <hamsandwich>

 

w plugin_init usun 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

i usun na koncu 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
       
 if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4a1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        return HAM_IGNORED;
}

 


Użytkownik CheQ edytował ten post 07.06.2014 12:38
Odpowiedz

  • +
  • -
.::Respawn::. - zdjęcie .::Respawn::. 07.06.2014

@up niekoniecznie hamsandwich.. niektóre klasy go potrzebują...

Odpowiedz