Witam, chciałbym się dowiedzieć jak usunąć dmg(+int) z klasy.
Np tutaj:
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Jak usunąć dmg+int z klasy.
Temat rozp. TabaczniK., 07.06.2014 10:18
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.06.2014 10:18
#2
Napisano 07.06.2014 10:58
usun #include <hamsandwich>
w plugin_init usun
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i usun na koncu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4a1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik CheQ edytował ten post 07.06.2014 12:38
#3
Napisano 07.06.2014 13:22
@up niekoniecznie hamsandwich.. niektóre klasy go potrzebują...
Pomagam na GG w celu Klas, Awansów, Pomocy w Klasach,
Moje GG znajdziesz w moim profilu.
CAŁKOWICIE ZA FREE!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych