Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Valve Hammer Editor Problem/Błąd


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafficki

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Suwałki.
Offline

Napisano 11.08.2009 14:08

Witam Ponownie ;]
Dobra do rzeczy ;)
Mam Problem
Zrobiłem mapkę w VHE wcisnełem F9 i wyskoczył mi błąd,że nie można odnaleść pliku hl.exe :/

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: F:Cs V32.1


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "F:Cs V32.map" "F:Cs V32.1cstrikemapsCs V32.map"

The command failed. Windows reported the error:
  "Nie można odnaleźć określonego pliku."

** Executing...
** Command: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlcsg.exe
** Parameters: "F:Cs V32.1cstrikemapsCs V32"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlcsg.exe "F:Cs V32.1cstrikemapsCs V32"
Entering F:Cs V32.1cstrikemapsCs V32.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
 (0.00 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
 (0.02 seconds)

Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikecs_dust.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist

Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikeas_tundra.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikebackslash.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikebreakfloor.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikecached.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikechateau.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikecs_747.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikecs_assault.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikecs_cbble.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstrikecstrike.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1cstriketswad.wad
Error: Could not open wad file cs v32.1valvehalflife.wad


-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlbsp.exe
** Parameters: "F:Cs V32.1cstrikemapsCs V32"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:PROGRA~1VALVEH~1toolshlbsp.exe "F:Cs V32.1cstrikemapsCs V32"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:Cs V32.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: F:CSV32~1.1cstrike.exe
** Parameters:  +map "Cs V32"

Z Ustawień Moich :

Dołączona grafika

Dołączona grafika


Cs'a mam na :
F:Cs V32.1

A Vhe Mam na :

C:Program FilesValve Hammer Editor

I tu zachodzi pytanie dlaczego mi wyskakuje błąd ze nie widzi hl.exe jezeli potrzeba dam z tym SS ;]
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.08.2009 15:12

Przejdź do zakładki Textures i zobacz czy masz dobre pliki .wad. Z logu wynika, że nie istnieją w podanych lokalizacjach.

Jeśli jest ok to usuń spację z

cs v32.1

w nazwie folderu
  • +
  • -
  • 0

#3 Rafficki

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Suwałki.
Offline

Napisano 11.08.2009 15:35

O.o Bardzo dziękuję i leci pomógł :)
A temacik proszę zamknać :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.08.2009 06:32

Po 1. VHE jak i CS muszą być na tej samej partycji
Po 2. Ścieżki do kompilatorów nie mogą mieć znaków specjalnych tudzież spacji
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych