Witam.
Chcę zrobić dźwięk dla wygranej i przegranej drużyny (2 różne dźwięki).
Dlatego też zrobiłem coś takiego:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Test"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("SendAudio", "event_roundend_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "event_roundend_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/win.mp3")
precache_sound("misc/lose.mp3")
}
public event_roundend_t(id)
{
if (get_user_team(id) == 2)
{
//client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/lose")
client_print(id,print_center, "Jestes CT")
}
if ((get_user_team(id) == 1))
{
//client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/win")
client_print(id,print_center, "Jestes TT")
}
}
public event_roundend_ct(id)
{
if (get_user_team(id) == 1)
{
//client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/lose")
client_print(id,print_center, "Jestes CT")
}
if ((get_user_team(id) == 2))
{
//client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/win")
client_print(id,print_center, "Jestes TT")
}
}
Bez sprawdzania drużyny dźwięk/wiadomość się pokazuje.
Po dodaniu sprawdzania już nie.
cs_get_user_team również nie pomaga.
Macie jakiś pomysł?


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









