Witam.
Tak jak w tytule napisałem mam problem z 1/1 z noża gdyż każda klasa to posiada tz. każda klasa ma 1/1 z noża.
Jak to zmienić? Proszę o szybką odpowiedz i z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.05.2014 14:42
Witam.
Tak jak w tytule napisałem mam problem z 1/1 z noża gdyż każda klasa to posiada tz. każda klasa ma 1/1 z noża.
Jak to zmienić? Proszę o szybką odpowiedz i z góry dziękuje.
Napisano 23.05.2014 14:54
Podeślij plik sma klasy, która ma 1/1 z noża.
Napisano 23.05.2014 16:20
Napisano 23.05.2014 19:05
Kucacz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>#include <codmod>#include <engine>#define DMG_BULLET (1<<1)new bool:ma_klase[33];new const nazwa[] = "Kucacz";new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;new const zdrowie = 40;new const kondycja = 45;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);}public cod_class_enabled(id)ma_klase[id] = true;public cod_class_disabled(id)ma_klase[id] = false;public client_PreThink(id){if(!ma_klase[id])return;new button = get_user_button(id);if(button & IN_DUCK)set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);elseset_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);}
proszę bardzo o to chodziło??
Napisano 24.05.2014 09:43
Ta klasa nie ma nic związanego z 1/1 z noża. Daj sma klasy, która w opisie ma 1/1 z noża.
Napisano 25.05.2014 06:40
komandos
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>#include <codmod>#include <hamsandwich>#define DMG_BULLET (1<<1)new bool:ma_klase[33];new const nazwa[] = "Komandos";new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;new const zdrowie = 40;new const kondycja = 60;new const inteligencja = 5;new const wytrzymalosc = 0;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_class_enabled(id)ma_klase[id] = true;public cod_class_disabled(id)ma_klase[id] = false;public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}
Napisano 27.05.2014 20:08
To standardowa klasa. Nie ma w niej takich błędów. Na pewno nie masz jeszcze czegoś podobnego?
Napisano 28.05.2014 14:27
#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#include <colorchat>#include <nvault>#define PLUGIN "Call of Duty MW by Mentos"#define VERSION "1.0-3"#define AUTHOR "QTM_Peyote"#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256#define MAX_ILOSC_PERKOW 120#define MAX_ILOSC_KLAS 100#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,90, 2, 35, 90, 90,0, 100};new const co_ile[] = { 1, 10, 25, 100, 200 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.new szybkosc_rozdania[33];new MsgScreenfade;new vault;new SyncHudObj, SyncHudObj2;new gcvarForum;new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,cvar_doswiadczenie_za_wygrana,cvar_doswiadczenie_za_hs,cvar_typ_zapisu,cvar_limit_poziomu,cvar_proporcja_poziomu,cvar_blokada_broni;new perk_zmieniony,klasa_zmieniona;new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],ilosc_perkow;new nazwa_gracza[33][64],klasa_gracza[33],nowa_klasa_gracza[33],poziom_gracza[33],doswiadczenie_gracza[33],perk_gracza[33],wartosc_perku_gracza[33];new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],Float:szybkosc_gracza[33],Float:redukcja_obrazen_gracza[33];new punkty_gracza[33],zdrowie_gracza[33],inteligencja_gracza[33],wytrzymalosc_gracza[33],kondycja_gracza[33];new bool:gracz_ma_tarcze[33],bool:gracz_ma_noktowizor[33];new bonusowe_bronie_gracza[33],bonusowe_zdrowie_gracza[33],bonusowa_inteligencja_gracza[33],bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],bonusowa_kondycja_gracza[33];new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1],zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],ilosc_klas;new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;new bool:freezetime = true;new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]public plugin_init(){register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10");cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazencvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");cvar_doswiadczenie_za_hs = register_cvar("cod_headshot", "20");cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2"); // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IPcvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200");cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35");cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");register_clcmd("say /item", "Pomoc");register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");gcvarForum=register_cvar("cod_forum", "adres forum")register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");vault = nvault_open("CodMod");MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");SyncHudObj = CreateHudSyncObj();SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");set_task(1.0, "plugin_cfg");}public plugin_cfg(){new lokalizacja_cfg[33];get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);server_exec();}public plugin_precache(){precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");}public plugin_natives(){register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");}public CmdStart(id, uc_handle){if(!is_user_alive(id))return FMRES_IGNORED;new Float: velocity[3];pev(id, pev_velocity, velocity);new Float: speed = vector_length(velocity);if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);return FMRES_IGNORED;}public Odrodzenie(id){if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");if(nowa_klasa_gracza[id])UstawNowaKlase(id);if(!klasa_gracza[id]){WybierzKlase(id);return PLUGIN_CONTINUE;}DajBronie(id);ZastosujAtrybuty(id);if(punkty_gracza[id] > 0)PrzydzielPunkty(id);return PLUGIN_CONTINUE;}public UstawNowaKlase(id){new ret;new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);DestroyForward(forward_handle);forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);DestroyForward(forward_handle);if(ret == 4){klasa_gracza[id] = 0;return PLUGIN_CONTINUE;}ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);if(ret == 4){klasa_gracza[id] = 0;return PLUGIN_CONTINUE;}klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];nowa_klasa_gracza[id] = 0;UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);return PLUGIN_CONTINUE;}public DajBronie(id){for(new i=1; i < 32; i++){if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id])){new weaponname[22];get_weaponname(i, weaponname, 21);fm_give_item(id, weaponname);}}if(gracz_ma_tarcze[id])fm_give_item(id, "weapon_shield");if(gracz_ma_noktowizor[id])cs_set_user_nvg(id, 1);new weapons[32];new weaponsnum;get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);for(new i=0; i<weaponsnum; i++)if(is_user_alive(id))if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);}public ZastosujAtrybuty(id){redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);}public PoczatekRundy(){freezetime = false;for(new id=0;id<=32;id++){if(!is_user_alive(id))continue;Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);switch(get_user_team(id)){case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");}}}public NowaRunda()freezetime = true;public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_alive(idattacker))return HAM_IGNORED;if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))return HAM_IGNORED;if(get_user_health(this) <= 1)return HAM_IGNORED;SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));return HAM_IGNORED;}public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)){new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);while(damage>20){damage -= 20;doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;}}SprawdzPoziom(attacker);return HAM_IGNORED;}public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib){if(!is_user_connected(attacker))return HAM_IGNORED;if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]){new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);if(!perk_gracza[attacker])UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;}SprawdzPoziom(attacker);return HAM_IGNORED;}public client_authorized(id){UsunUmiejetnosci(id);get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);UsunZadania(id);set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);}public client_disconnect(id){ZapiszDane(id);UsunUmiejetnosci(id);UsunZadania(id);}public UsunUmiejetnosci(id){nowa_klasa_gracza[id] = 0;UstawNowaKlase(id);klasa_gracza[id] = 0;poziom_gracza[id] = 0;doswiadczenie_gracza[id] = 0;punkty_gracza[id] = 0;zdrowie_gracza[id] = 0;inteligencja_gracza[id] = 0;wytrzymalosc_gracza[id] = 0;kondycja_gracza[id] = 0;bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;szybkosc_gracza[id] = 0.0;UstawPerk(id, 0, 0, 0);}public UsunZadania(id){remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);}public WygranaTerro()WygranaRunda("TERRORIST");public WygranaCT()WygranaRunda("CT");public WygranaRunda(const Team[]){new Players[32], playerCount, id;get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana);if(get_playersnum() < 3)return;for (new i=0; i<playerCount; i++){id = Players[i];if(!klasa_gracza[id])continue;doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);SprawdzPoziom(id);}}public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {if(!killer || !victim || TK)return;if(hitplace == HIT_HEAD){new doswiadczenie_za_hs = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_hs);doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);}}public KomendaOpisPerku(id)OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]);public OpisPerku(id, perk, wartosc){new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];new losowa_wartosc[15];if(wartosc > -1)num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);elseformat(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);ColorChat(id, GREEN, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);ColorChat(id, GREEN, "Opis: %s.", opis_perku);}public OpisPerkow(id){new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");menu_display(id, menu);client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");}public OpisPerkow_Handle(id, menu, item){if(item++ == MENU_EXIT){menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}OpisPerku(id, item, -1);OpisPerkow(id);return PLUGIN_CONTINUE;}public OpisKlasy(id){new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");menu_display(id, menu);client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");}public OpisKlasy_Handle(id, menu, item){client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");if(item++ == MENU_EXIT){menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}new bronie[320];for(new i=1, n=1; i <= 32; i++){if((1<<i) & bronie_klasy[item]){new weaponname[22];get_weaponname(i, weaponname, 21);replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");if(n > 1)add(bronie, charsmax(bronie), ",");add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);n++;}}new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);show_menu(id, 1023, opis);return PLUGIN_CONTINUE;}public bool:is_in_previous(frakcja[],from){for(new i = from - 1;i>=1;i--){if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){return true;}}return false;}public WybierzKlase(id){new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++){if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])}}menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");menu_display(id, menu);}public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item){if(item == MENU_EXIT){menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}new data[65], iName[64]new acces, callbackmenu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");new klasa[50],szTmp[5];for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++){if(equali(data,frakcja_klas[i])){WczytajDane(id, i);format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));menu_additem(menu2, klasa,szTmp);}}WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");menu_display(id, menu2);client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}public WybierzKlase_Handle(id, menu, item){client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");if(item == MENU_EXIT){menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}new data[65], iName[64]new acces, callbackmenu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)item = str_to_num(data);if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])return PLUGIN_CONTINUE;nowa_klasa_gracza[id] = item;if(klasa_gracza[id])client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");else{UstawNowaKlase(id);DajBronie(id);ZastosujAtrybuty(id);}return PLUGIN_CONTINUE;}public PrzydzielPunkty(id){new szybkosc[60];new inteligencja[65];new zdrowie[60];new wytrzymalosc[60];new kondycja[60];new tytul[25];format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");menu_additem(menu, szybkosc);menu_addblank(menu, 0);menu_additem(menu, inteligencja);menu_additem(menu, zdrowie);menu_additem(menu, wytrzymalosc);menu_additem(menu, kondycja);menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);menu_display(id, menu);}public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");if(item == MENU_EXIT) {menu_destroy(menu);return PLUGIN_CONTINUE;}if(punkty_gracza[id] < 1)return PLUGIN_CONTINUE;new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]switch(item) {case 0: {if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;else szybkosc_rozdania[id] = 0;}case 1: {if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {inteligencja_gracza[id]+=ilosc;punkty_gracza[id]-=ilosc;} else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");}case 2: {if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {zdrowie_gracza[id]+=ilosc;punkty_gracza[id]-=ilosc;} else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");}case 3: {if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;punkty_gracza[id]-=ilosc;} else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");}case 4: {if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {kondycja_gracza[id]+=ilosc;punkty_gracza[id]-=ilosc;} else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");}}if(punkty_gracza[id] > 0)PrzydzielPunkty(id);return PLUGIN_CONTINUE;}public KomendaResetujPunkty(id){ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane.");client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");ResetujPunkty(id);}public ResetujPunkty(id){punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;inteligencja_gracza[id] = 0;zdrowie_gracza[id] = 0;kondycja_gracza[id] = 0;wytrzymalosc_gracza[id] = 0;if(punkty_gracza[id])PrzydzielPunkty(id);}public CurWeapon(id){if(!is_user_connected(id))return;new team = get_user_team(id);if(team > 2)return;new bron = read_data(2);new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);if(!(1<<bron & bronie)){new weaponname[22];get_weaponname(bron, weaponname, 21);ham_strip_weapon(id, weaponname);}if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");UstawSzybkosc(id);}public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ){if(!is_user_alive(id))return FMRES_IGNORED;if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")){new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);ExecuteForward(forward_handle, id, id);DestroyForward(forward_handle);return FMRES_SUPERCEDE;}if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav")){cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);return FMRES_SUPERCEDE;}if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id]){cs_set_user_nvg(id, 0);return FMRES_SUPERCEDE;}return FMRES_IGNORED;}public UzyjPerku(id){if(!is_user_alive(id))return PLUGIN_HANDLED;new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);ExecuteForward(forward_handle, id, id);DestroyForward(forward_handle);return PLUGIN_HANDLED;}public ZapiszDane(id){if(!klasa_gracza[id])return PLUGIN_CONTINUE;new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);switch(typ_zapisu){case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));}format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);return PLUGIN_CONTINUE;}public WczytajDane(id, klasa){new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);switch(typ_zapisu){case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));}format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.{format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);}replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");new danegracza[6][32];parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];return PLUGIN_CONTINUE;}public WyrzucPerk(id){if(perk_gracza[id]){ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);UstawPerk(id, 0, 0, 0);}elseColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");}public SprawdzPoziom(id){if(!is_user_connected(id))return;new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu){poziom_gracza[id]++;punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];zdobyl_poziom = true;}while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)){poziom_gracza[id]--;stracil_poziom = true;}if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu){poziom_gracza[id] = limit_poziomu;ResetujPunkty(id);}if(stracil_poziom){ResetujPunkty(id);set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);}else if(zdobyl_poziom){punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");}ZapiszDane(id);}public PokazInformacje(id){id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;if(!is_user_connected(id)){remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);return PLUGIN_CONTINUE;}if(!is_user_alive(id)){new target = pev(id, pev_iuser2);new hp = get_user_health(target);if(!target)return PLUGIN_CONTINUE;new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)new Float:fProcent = 0.0;fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);return PLUGIN_CONTINUE;}new forum[32]get_pcvar_string(gcvarForum,forum, 31)new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)new Float:fProcent = 0.0;fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;new hp = get_user_health(id);set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 4001]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);return PLUGIN_CONTINUE;}public PokazReklame(id){id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote edit. Mentos");ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");}public Pomoc(id)show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub \yuseperk\w - Uzycie perku", -1, "Pomoc");public UstawSzybkosc(id){id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;if(klasa_gracza[id] && !freezetime)set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);}public DotykBroni(weapon, id){if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)return HAM_IGNORED;if(!is_user_connected(id))return HAM_IGNORED;new model[23];pev(weapon, pev_model, model, 22);if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)return HAM_IGNORED;return HAM_SUPERCEDE;}public DotykTarczy(weapon, id){if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)return HAM_IGNORED;if(!is_user_connected(id))return HAM_IGNORED;if(gracz_ma_tarcze[id])return HAM_IGNORED;return HAM_SUPERCEDE;}public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info){if(!ilosc_perkow)return PLUGIN_CONTINUE;static obroty[33];if(obroty[id]++ >= 5){UstawPerk(id, 0, 0, 0);obroty[id] = 0;return PLUGIN_CONTINUE;}perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;new ret;new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);DestroyForward(forward_handle);perk_gracza[id] = 0;forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);DestroyForward(forward_handle);if(ret == 4){UstawPerk(id, -1, -1, 1);return PLUGIN_CONTINUE;}ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);if(ret == 4){UstawPerk(id, -1, -1, 1);return PLUGIN_CONTINUE;}perk_gracza[id] = perk;wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;obroty[id] = 0;if(pokaz_info && perk_gracza[id])ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);return PLUGIN_CONTINUE;}public UstawDoswiadczenie(id, wartosc){doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;SprawdzPoziom(id);}public UstawKlase(id, klasa, zmien){nowa_klasa_gracza[id] = klasa;if(zmien){UstawNowaKlase(id);DajBronie(id);ZastosujAtrybuty(id);}}public UstawTarcze(id, wartosc){if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))fm_give_item(id, "weapon_shield");}public UstawNoktowizor(id, wartosc){if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0)))cs_set_user_nvg(id, 1);}public DajBron(id, bron){bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<<bron);new weaponname[22];get_weaponname(bron, weaponname, 21);return fm_give_item(id, weaponname);}public WezBron(id, bron){bonusowe_bronie_gracza[id] &= ~(1<<bron);if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]]))return;new weaponname[22];get_weaponname(bron, weaponname, 21);if(!((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)))engclient_cmd(id, "drop", weaponname);}public UstawBonusoweZdrowie(id, wartosc)bonusowe_zdrowie_gracza[id] = wartosc;public UstawBonusowaInteligencje(id, wartosc)bonusowa_inteligencja_gracza[id] = wartosc;public UstawBonusowaKondycje(id, wartosc)bonusowa_kondycja_gracza[id] = wartosc;public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc)bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc;public PrzydzielZdrowie(id, wartosc){new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);punkty_gracza[id] -= wartosc;zdrowie_gracza[id] += wartosc;}public PrzydzielInteligencje(id, wartosc){new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);punkty_gracza[id] -= wartosc;inteligencja_gracza[id] += wartosc;}public PrzydzielKondycje(id, wartosc){new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);punkty_gracza[id] -= wartosc;kondycja_gracza[id] += wartosc;}public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc){new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);punkty_gracza[id] -= wartosc;wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;}public PobierzPerk(id, &wartosc){wartosc = wartosc_perku_gracza[id];return perk_gracza[id];}public PobierzIloscPerkow()return ilosc_perkow;public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len){if(perk <= ilosc_perkow){param_convert(2);copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);}}public PobierzOpisPerku(perk, Return[], len){if(perk <= ilosc_perkow){param_convert(2);copy(Return, len, opisy_perkow[perk]);}}public PobierzPerkPrzezNazwe(const nazwa[]){param_convert(1);for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)if(equal(nazwa, nazwy_perkow[i]))return i;return 0;}public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);public PobierzDoswiadczenie(id)return doswiadczenie_gracza[id];public PobierzPunkty(id)return punkty_gracza[id];public PobierzPoziom(id)return poziom_gracza[id];public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe){new zdrowie;if(zdrowie_zdobyte)zdrowie += zdrowie_gracza[id];if(zdrowie_bonusowe)zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];if(zdrowie_klasy)zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];return zdrowie;}public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa){new inteligencja;if(inteligencja_zdobyta)inteligencja += inteligencja_gracza[id];if(inteligencja_bonusowa)inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];if(inteligencja_klasy)inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];return inteligencja;}public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa){new kondycja;if(kondycja_zdobyta)kondycja += kondycja_gracza[id];if(kondycja_bonusowa)kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id];if(kondycja_klasy)kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]];return kondycja;}public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa){new wytrzymalosc;if(wytrzymalosc_zdobyta)wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];if(wytrzymalosc_bonusowa)wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];if(wytrzymalosc_klasy)wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];return wytrzymalosc;}public PobierzKlase(id)return klasa_gracza[id];public PobierzIloscKlas()return ilosc_klas;public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len){if(klasa <= ilosc_klas){param_convert(2);copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);}}public PobierzOpisKlasy(klasa, Return[], len){if(klasa <= ilosc_klas){param_convert(2);copy(Return, len, opisy_klas[klasa]);}}public PobierzKlasePrzezNazwe(const nazwa[]){param_convert(1);for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)if(equal(nazwa, nazwy_klas[i]))return i;return 0;}public PobierzZdrowieKlasy(klasa){if(klasa <= ilosc_klas)return zdrowie_klas[klasa];return -1;}public PobierzInteligencjeKlasy(klasa){if(klasa <= ilosc_klas)return inteligencja_klas[klasa];return -1;}public PobierzKondycjeKlasy(klasa){if(klasa <= ilosc_klas)return kondycja_klas[klasa];return -1;}public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa){if(klasa <= ilosc_klas)return wytrzymalosc_klas[klasa];return -1;}public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);public ZarejestrujPerk(plugin, params){if(params != 4)return PLUGIN_CONTINUE;if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW)return -1;pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin;get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY);get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU);min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3);max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4);return ilosc_perkow;}public ZarejestrujKlase(plugin, params){if(params != 7)return PLUGIN_CONTINUE;if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)return -1;pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"saper")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"replicant")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"taktyk")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"powstaniec")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"amadeusz")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"talib")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"zwinnyzolnierz")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"profesjonalnylekarz")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"kucacz")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"camoman")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"lekkisnajper")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Stopper")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"snajper")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"strzelecwyborowy")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"obronca")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"medyk")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"wsparcieogniowe")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"demolitions")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"speedhacker")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"terminator")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"speedhacker")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "darmowe";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"assassin")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Predator")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"ProPredator")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "ProPremium";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Proassassin.")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "ProPremium";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"ProRAMBO")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "ProPremium";}if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"RAMBO")){frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";}return ilosc_klas;}stock ham_strip_weapon(id, weapon[]){if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0new wId = get_weaponid(weapon)if(!wId) return 0new wEntwhile( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}if(!wEnt) return 0if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )return 1}stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha){message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );write_short( duration ); // Duration of fadeoutwrite_short( holdtime ); // Hold time of colorwrite_short( fadetype ); // Fade typewrite_byte ( red ); // Redwrite_byte ( green ); // Greenwrite_byte ( blue ); // Bluewrite_byte ( alpha ); // Alphamessage_end();}stock fm_give_item(index, const item[]) {if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))return 0;new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));if (!pev_valid(ent))return 0;new Float:origin[3];pev(index, pev_origin, origin);set_pev(ent, pev_origin, origin);set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);new save = pev(ent, pev_solid);dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);if (pev(ent, pev_solid) != save)return ent;engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);return -1;}public BlokujKomende()return PLUGIN_HANDLED;
Użytkownik M.a.t.e.u.s.z edytował ten post 28.05.2014 14:34
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych