Jak w temacie: Popularna klasa Predator.
Ma 10 sec niewidki co runde.
Ale ja bym chciał kod jak to zrobić, ponieważ tworzę własną klasę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź PrezydenT, 22.05.2014 19:35
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id)) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0); StworzPasekLadowania(id, 10.0) set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id); client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!"); ma_niewidke[id] = false; } if(!ma_niewidke[id]) { client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!"); }
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id) { if(ma_klase[id]) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!"); } } public Wylacz_i_Daj(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_niewidke[id] = true; } stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0) { static barTime2; if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2"); message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id) write_short( floatround( fTime ) ); write_short( startprogress ); message_end(); }
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić
Napisano 20.05.2014 17:01
Jak w temacie: Popularna klasa Predator.
Ma 10 sec niewidki co runde.
Ale ja bym chciał kod jak to zrobić, ponieważ tworzę własną klasę.
Pomagam na GG w celu Klas, Awansów, Pomocy w Klasach,
Moje GG znajdziesz w moim profilu.
CAŁKOWICIE ZA FREE!
Napisano 22.05.2014 19:35 Najlepsza odpowiedź
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id)) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0); StworzPasekLadowania(id, 10.0) set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id); client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!"); ma_niewidke[id] = false; } if(!ma_niewidke[id]) { client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!"); }
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id) { if(ma_klase[id]) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!"); } } public Wylacz_i_Daj(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_niewidke[id] = true; } stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0) { static barTime2; if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2"); message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id) write_short( floatround( fTime ) ); write_short( startprogress ); message_end(); }
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych