Jak w temacie: Popularna klasa Predator.
Ma 10 sec niewidki co runde.
Ale ja bym chciał kod jak to zrobić, ponieważ tworzę własną klasę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź PrezydenT, 22.05.2014 19:35
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id))
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
StworzPasekLadowania(id, 10.0)
set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id);
client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!");
ma_niewidke[id] = false;
}
if(!ma_niewidke[id])
{
client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!");
}
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!");
}
}
public Wylacz_i_Daj(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_niewidke[id] = true;
}
stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( floatround( fTime ) );
write_short( startprogress );
message_end();
}
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić ![]()
Napisano 20.05.2014 17:01
Jak w temacie: Popularna klasa Predator.
Ma 10 sec niewidki co runde.
Ale ja bym chciał kod jak to zrobić, ponieważ tworzę własną klasę.
Pomagam na GG w celu Klas, Awansów, Pomocy w Klasach,
Moje GG znajdziesz w moim profilu.
CAŁKOWICIE ZA FREE!
Napisano 22.05.2014 19:35 Najlepsza odpowiedź
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id))
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
StworzPasekLadowania(id, 10.0)
set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id);
client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!");
ma_niewidke[id] = false;
}
if(!ma_niewidke[id])
{
client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!");
}
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!");
}
}
public Wylacz_i_Daj(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_niewidke[id] = true;
}
stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( floatround( fTime ) );
write_short( startprogress );
message_end();
}
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić ![]()
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych