if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE }Czy musze potem niszczyc menu? Czy wystarczy samo return?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Czy po wybraniu z menu EXIT musze niszczyc menu?
#1
Napisano 11.05.2014 08:08
#2
Napisano 11.05.2014 08:56
Nie trzeba go niszczyć, lecz jeśli go nie zniszczysz amxx będzie przechowywał o nim informacje. Tworzenie menu w plugin_init nie różni się niczym od tworzenia w innym etapie gry. Najlepiej by było wszystkie stworzyć raz ( nie ważne w jakim etapie gry (tylko nie za wcześnie) ) i wszystkie niszczyć w plugin_end (lub innym evencie pod koniec mapy choc pewnie nic by sie nie stało gdybyś nie zniszczył menu bo samo by się zniszczyło) ale to tylko moja wizja dobrego działania i nie zawsze mozemy menu tworzyc raz. Czasem potrzebujemy dynamizmu a funkcje od menu nie daja nam 100% kontroli. Gdyby nie wbudowane info i możliwośc zmiany nazwy itemu w połowicznym locie to bym wybrał stare menu ale cóz nie mozna miec wszystkiego. Funkcje w której odbierasz opcje wybrane przez gracza nie musisz nawet zakańczać instrukcją return. Tylko pamiętaj że opcja wyjscie/dalej/wstecz także do ciebie dochodzi. a nie zawsze jest to pożądana
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#3
Napisano 11.05.2014 09:19
Ostatnie zdanie. Jak to do mnie dochodzi??
A jesli nie będę uzywal juz tego menu drugi raz to oplaca sie zniszczyc?
#4
Napisano 11.05.2014 11:19
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 11.05.2014 12:24
Ale o co chodzi z tym:
Tylko pamietaj ze opcja wyjscia/dalej/wstecz takze do ciebie dochodzi, a nie zawsze jest to pozadane - BlackPerfum
?
#6
Napisano 11.05.2014 17:55
O to chodzi że jak ktoś kliknie 8/9/0 (domyślne klawisze wstecz/dalej/wyjscie) to takze idzie do ciebie a jeśli nie sprawdzasz klawiszy tylko lecisz na wszystkie tą samą funkcją to może spowodować błąd
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#7
Napisano 11.05.2014 18:12
O to chodzi że jak ktoś kliknie 8/9/0 (domyślne klawisze wstecz/dalej/wyjscie) to takze idzie do ciebie a jeśli nie sprawdzasz klawiszy tylko lecisz na wszystkie tą samą funkcją to może spowodować błąd
Jak to idzie do mnie?
Dalej nie rozumiem
#8
Napisano 11.05.2014 18:27
heh najmniej związana rzecz z tematem cię zaciekawiła
#define MENU_EXIT -3 #define MENU_BACK -2 #define MENU_MORE -1
Pamiętaj po prostu o tym a nic złego ci się nie stanie
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#9
Napisano 11.05.2014 19:09
No okej czyli mam też robić taki fragment dla tych trzech opcji???
#10
Napisano 11.05.2014 19:49
To zależy od tego jak operujesz nad 3 parametrem handlera (domyślnie zmienna "item"). Jeśli if/switch to okey ale jeśli po prostu używasz tą zmienną jako danych tzn. masz np. menu w którym można sobie hp dodać 1 opcja 10 druga 20 itd 17 opcja 170 hp.
I robisz coś takiego w handlerze:
public LapiePrzyciski(id,menu,item) { set_user_health(id,get_user_health(id)+item*10) }
W takim przypadku (o ile nie popełniłem literówki w 4 linijkach kodu) jak gracz kliknie wyjscie/dalej/wstecz to zabierze mu hp 30/10/20
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#11
Napisano 11.05.2014 20:00
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#12
Napisano 11.05.2014 20:26
dzięki. Juz rozumiem.
Rozwiazane.
#13
Napisano 12.05.2014 00:05
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo