Witam
Używam pluginu klasy ludzi na swoim zm i chciałbym dodać do wojownika ciemności dodatkowe obrażenia z każdej broni. Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.05.2014 17:28
Witam
Używam pluginu klasy ludzi na swoim zm i chciałbym dodać do wojownika ciemności dodatkowe obrażenia z każdej broni. Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Napisano 07.05.2014 18:03
Kod z dokumentacji (funkcja SetHamParamFloat:
W plugin init rejestrujesz odpowiednie zdarzenie poprzez RegisterHam - typu Ham_TakeDamage. Następnie w funkcji podanej w parametrze callback (fw_HamPlayerTakeDamage) modyfikujesz zdarzenie w locie poprzez którąś funkcję typu SetHamParam. W tym przypadku chcesz zmienić czwarty parametr zdarzenia Ham_TakeDamage (Float:damage) na wartość 1.0.
Napisano 07.05.2014 18:23
Próbowałem dodać tą funkcje do klasy ale wyskakuje error zamieszczę sma
Napisano 07.05.2014 20:56
Obrażenia zadawane przez gracza z klasą wojownik ciemności obecnie są zwiększone dwukrotnie, wartość zmieniasz tutaj:
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
Po damage może być tez inne działanie matematyczne (na przykład dodawanie), jednak liczba, o którą jest zmieniona wartość obrażeń, musi być liczbą zmiennoprzecinkową (to znaczy mieć przecinek - tak jak ta wyżej). Sama liczba 2 nie przejdzie, musi to być koniecznie 2.0.
Napisano 08.05.2014 21:20
Dzięki działa
Napisano 09.05.2014 21:22
Plugin działa ale sypie errorami
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 05/09/2014 - 22:06:52: [AMXX] [0] klasy_ludzi.sma::fwHamPlayerTakeDamage (line 27)
Napisano 10.05.2014 08:26
W jakich sytuacjach plugin powiadamia o błędach? Używasz pluginów typu Sentry Gun?
Napisano 10.05.2014 11:39
VertekS error pewnie wywala dlatego, gdyż nie ma warunku is_user_connected/alive.
Więc zamiast tego:
public fwHamPlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits){ if ( !(1 <= attacker <= max_players) ) return HAM_IGNORED if(ma_klase[attacker] == 7 && !zp_get_user_zombie(attacker) || !zp_get_user_nemesis(attacker) || !zp_get_user_survivor(attacker)) SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) return HAM_IGNORED }
Daj:
public fwHamPlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(ma_klase[attacker] == 7 && !zp_get_user_zombie(attacker) || !zp_get_user_nemesis(attacker) || !zp_get_user_survivor(attacker)) SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) return HAM_IGNORED }
![]() |
Zombie Plague Advance
[ROZWIĄZANE] Spolszczenie Menu (M) [.sma]Spolszczenie z języka ang. na język polski. Napisany przez Suoltra, 16.10.2020 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague Advance
PrezentyNapisany przez csMaster, 12.04.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague Advance
DźwiękiNapisany przez Zolherek, 27.11.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague Advance
Konfiguracja klas ZombieNapisany przez csMaster, 02.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague Advance
Problem z GunXPMod i Trybem SniperNapisany przez kocurei, 29.04.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych