Witam ,
na swoim serwerze posiadam plugin blokuj_he i gracze zauważyli pewien bug. Mianowicie chodzi o to ,że jeśli gracz wybierze HE na początku rundy to może go normalnie wyrzucić i nie musi czekać 15sec. Prosiłbym o naprawienie tego ,z góry dziękuje i będą +++ ![]()
#include <amxmodx>
new bool:blokada
new bool:blokada_mapy;
new blocktime
new Float:tasktime = 15.0
public plugin_init() {
register_plugin("Blokada HE", "1.0", "xenos")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
blokada_mapy=false;
new mapa[14];
get_mapname(mapa, 13);
if(equal(mapa, "de_dust2_long", 13) || equal(mapa, "cs_wiocha",9))
blokada_mapy=true;
}
public Poczatek_Rundy() {
blokada = true
remove_task(16)
set_task(tasktime, "Odblokuj", 16)
blocktime = get_systime()
}
public CurWeapon(id)
{
new iWeapon = read_data(2)
if(iWeapon == CSW_HEGRENADE && blokada){
engclient_cmd(id, "lastinv")
if(iWeapon == CSW_HEGRENADE && !blokada_mapy){
new temptime = get_systime()
client_print(id, print_center, "Aby rzucic granat, czekaj jeszcze %d sekund", blocktime - temptime + floatround(tasktime))
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Odblokuj(id){
if(blokada_mapy==false)
blokada = false
}


Dodatki SourceMod












