Do stworzenia menu z listą graczy wykorzystałem kod od Hubera ( Dziękuje).
Tutaj pojawia się problem, chce dodać przed nickiem prefix VIP lub SVIP.
Nie mam pojęcia w jaki sposób to zrobić, proszę o wytłumaczenie.
Aktualny kod:
public VipOnline(id) { new menu = menu_create("\yVIP \w& \rSuperVIP \wOnline", "menu_VipOnline"); new maxplayers = get_maxplayers(); // ile osob moze byc maksymalnie na serwerze new name[64] // zmienna przechowujaca nick gracza new data[6] // to bedzie ID gracza, ktore wysylamy w info :) for(new i=1; i<=maxplayers; i++) // pętla od 1 DO MAKSYMALNEJ LICZBY GRACZY { if(!is_user_connected(i)) continue; // jezeli gracz o danym ID (i) nie jest polaczony to go pomijamy uzwajać "continue" if(is_user_hltv(i) || is_user_bot(i)) continue; // jezeli dane ID to HLTV/BOT - pomijamy! if(!get_user_flags(i) & VIP || SVIP) continue; // jezeli dane ID to HLTV/BOT - pomijamy! num_to_str(i, data, 5); get_user_name(id, name, 31); // pobieramy nick menu_additem(menu, name, data); // dodajemy do menu gracza. } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu, 0); } public menu_VipOnline(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) // jezeli gracz wyszedl z MENU - nic nie robimy :) return; if(!is_user_connected(id)) // jezeli gracz, ktory wybieral cos z menu nie jest polaczony to konczymy interakcje :D return; // zmienne sa wymagane ;( new name[64]; // ta zmienna bedzie przechowywala nick gracza, a inaczej tekst wybranej czesci menu. new callback; // to jest callback na razie Ci nie potrzebny nie zwracaj uwagi new data[6]; // to będzie ID gracza ;) new dostep; // to Ci nie potrzebne; menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback); // pobieramy dane wybranego/ej itemu/opcji z menu! new id2 = str_to_num(data); if(!is_user_connected(id2)) return; // id2 - to id gracza wybranego z menu :) // name - to jego nick. ColorChat(id,GREEN,"[VIP] ^x01Nick: ^x04%s | ^x01ID: ^x04%d", name, id2); }