Witam,
prosiłbym o przerobienie pluginu (.sma zamieszczam niżej). Chodzi o to ,że potrzebuję ,aby plugin blokował HE całkowicie (do końca mapy) tylko na mapie: de_dust2_long i cs_wiocha ,a na innych mapach ,żeby blokował do 15sekund od rozpoczęcia rundy
Z góry dziękuje i będą +++
#include <amxmodx> new bool:blokada new bool:blokada_mapy; public plugin_init() { register_plugin("Blokada HE", "1.0", "xenos") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") blokada_mapy=false; new mapa[5]; get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_",4) || equal(mapa, "fy_",3)) blokada_mapy=true; } public Poczatek_Rundy() { blokada = true set_task(15.0, "Odblokuj") } public CurWeapon(id) { new iWeapon = read_data(2) if(iWeapon == CSW_HEGRENADE && blokada) engclient_cmd(id, "lastinv") return PLUGIN_CONTINUE } public Odblokuj() if(blokada_mapy==false) blokada = false /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik HaX GaminG edytował ten post 02.05.2014 10:13