←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Wiecie może jak zrobić zmienną niewidzialność

  • +
  • -
LoLxDe - zdjęcie LoLxDe 01.05.2014

Wiecie może jak zrobić zmienną niewidzialność od 0 do 255?

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 01.05.2014

Chodzi Ci o losową niewidzialność? Z Twojego postu niewiele można zrozumieć

Odpowiedz

  • +
  • -
LoLxDe - zdjęcie LoLxDe 01.05.2014

chodzi mi oto że wybieram np. klase bądź dostaje perk i ciągle zmienia się widoczność od 0 do 255 cały czas i tak w kółko

Odpowiedz

OpUr off - zdjęcie OpUr off 01.05.2014

Nom ja tak mam na moim codzie ale cóż ja ci nie bd tego robił 

Odpowiedz

CzarNNaninJJa^^ - zdjęcie CzarNNaninJJa^^ 02.05.2014

Nom ja tak mam na moim codzie ale cóż ja ci nie bd tego robił

To po co się udzielasz ?
Daj .sma tej klasy/ perku
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 02.05.2014

Jesli nie wiesz ktora klasa/perk moglaby powodowac zmiane niewidzialnosci, radze wylaczac po kolei pluginy np. Wylacz 10 pierwszych klas - jesli losowania niewidzialnosci juz nie bedzie, to winien temu jest jeden z tych wylaczonych pluginow.
Odpowiedz

CzarNNaninJJa^^ - zdjęcie CzarNNaninJJa^^ 02.05.2014

Jesli nie wiesz ktora klasa/perk moglaby powodowac zmiane niewidzialnosci, radze wylaczac po kolei pluginy np. wyłącz 10 pierwszych klas - jesli losowania niewidzialnosci juz nie bedzie, to winien temu jest jeden z tych wylaczonych pluginów.

 

Z jego (autora) 1 i 2 postu nic nie można wywnioskować.

Jemu chyba chodzi o to aby ktoś wykonał takową klasę ... :)

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 02.05.2014

Tworzysz klasę i do cod_class_enabled dodajesz:

new losowy = random_num(0,255);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, losowy);

 

Natomiast do cod_class_disabled:

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

 

+ warunki ma_klase

Odpowiedz