Cześć, czy da się to w jakiś sposób zablokować? ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] blokada wyboru klasy na spect, lub gdy jest się martwym
Temat rozp. Arbitralny, 01.05.2014 14:24
silnik
Najlepsza odpowiedź OpUr off , 01.05.2014 21:26
public WybierzKlase(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3)
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_addtext(menu, "^n\r[\yINFO\r] \wAby otrzymac testowego vipa wpisz \r/freevip^n\r[\yINFO\r] \wDarmowe lvle \r/freelvl", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
Przejdź do postu
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.05.2014 14:24
#2
Napisano 01.05.2014 18:06
Odpowiadam na pytanie , tak jest to dość proste jeden warunek.
#3
Napisano 01.05.2014 20:53
Chodzi o ten warunek http://amxx.pl/dokum...j/is_user_alive ? Jeżeli tak to gdzie mam go dodać?
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_addtext(menu, "^n\r[\yINFO\r] \wAby otrzymac testowego vipa wpisz \r/freevip^n\r[\yINFO\r] \wDarmowe lvle \r/freelvl", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50], szTmp[5], dana_klasa;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;
for(;;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
if(equali(data,frakcja_klas[dana_klasa]))
{
formatex(klasa, charsmax(klasa), "\d[WRG]\r|\w%s\r|\d[\y%i\d poziom]", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 01.05.2014 20:56
#4
Napisano 01.05.2014 21:26 Najlepsza odpowiedź
public WybierzKlase(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3)
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_addtext(menu, "^n\r[\yINFO\r] \wAby otrzymac testowego vipa wpisz \r/freevip^n\r[\yINFO\r] \wDarmowe lvle \r/freelvl", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 |
|
|
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 |
|
|
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 |
|
|
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









