Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przekroczenie zdeklarowanej zawartości


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kobys

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 30.04.2014 09:53

Próbowałem dodać klasy (3 w nowych frakcja z tym nie było problemu) ale problem jest w tym:

newdiablo.sma(352) : error 018: initialization data exceeds declared size
newdiablo.sma(353) : error 018: initialization data exceeds declared size
newdiablo.sma(377) : error 018: initialization data exceeds declared size

Załączone pliki



#2 Pomager

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.04.2014 21:25

usun to bo nic nie zrobisz :/

tez tak mialem


moje.th.png

 

 

!!!!!!!!!!!!!NIE POMOGŁEM PISZ NA GG:6413795 LUB SKYPE:PIKALAK1

COŚ WYKOMBINUJEMY :D!!!!!!!!!!!!


#3 kobys

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 30.04.2014 22:25

mam usunąć te 3 linijki haha, dobra pomoc, znasz się na rzeczy widzę.



#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 01.05.2014 09:07

Zmień:

#define ILE_KLAS 31

na

#define ILE_KLAS 34

I podmień te linie:

enum { NONE = 0, Xardas, Merial , Rycerz, Nekromanta, Wiking, Ninja, Hunter, Morderca, Skoczek, Skrytobojca, Mnich, Kameleon, Elf, Wilk, Wampir, Teleporter, Baal, Bard, Legionista, Pred, Golem, Czolg, Grawa, Lajt, Psycho, Tyrael, Inkwizytor, Berserker, Myzrael, Vithar, Messi, Szymo, Szymsoon}
new Race[ILE_KLAS][] = { "None", "Mag", "Merial", "Rycerz", "Nekromanta", "Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka", "Morderca", "Skoczek", "Skrytobojca", "Mnich", "Kameleon", "Elf","Wilk", "Wampir","Teleporter", "Baal", "Bard","Legionista", "Predator", "Lodowy Golem", "Iron Man", "Bounce", "Wizard", "Psycho", "Tyrael", "Inkwizytor", "Berserker", "Myzrael", "Vithar", "Messi", "Szymo", "Szymsoon"}
new race_heal[ILE_KLAS] = { 130,110,100,120,150,155,175,150,110,115,115,170,120,120,160,105,110,130,105,115,100,215,120,110,75,70,110,135,145,145,145,140,140,140}

Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 01.05.2014 09:07

  • +
  • -
  • 1

#5 kobys

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 01.05.2014 10:39

Działa :)

Ale jest problem, gdy wybieram jakąś klasę to nie widać info o niej (lvl, nazwa klasy, przedmiot, itd)


Użytkownik Lionel edytował ten post 01.05.2014 10:44





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych