Jaki jest kod na zamianę naboi na kulki od paintballa.?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Kulki Paintball
#2
Napisano 30.04.2014 20:49
say /ent - powie ile kulek jest wyrzucanych / dozwoloną liczbę mienia kulek / liczbę wszystkich jednostek straconych/wystrzelonych i max jednostek dozwolonych.
Paintballgun.amxx
amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballgun,
amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun,
amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun,
pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu],
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli Twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość),
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)),
pbgun_speed (domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem ,
pbgun_life (domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają "roztegowane".
pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa,
pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami,
pbgun_sound (domyślnie 1) - Dźwięki strzału i uderzenia,
Paintballmod.amxx
amx_pbmod (domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1",
amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje,
amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy,
amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane,
amx_pbdm (domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu,
amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu (0, aby wyłączyć).
Załączone pliki
#4
Napisano 04.05.2014 21:36

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych