mam pytanie czemu mi w ogóle nie wyświetla hud'a z COD?/
Bo może źle wgrałeś ?
Podaj logi
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.11.2014 15:30
mam pytanie czemu mi w ogóle nie wyświetla hud'a z COD?/
Bo może źle wgrałeś ?
Podaj logi
Napisano 02.11.2014 15:35
Napisano 07.12.2014 12:12
Użytkownik jaro3376 edytował ten post 07.12.2014 12:15
Napisano 08.12.2014 17:04
Napisano 02.01.2015 18:39
Niestety 0 kopilacjii lokalnie 21 errorów a przez amxx 6 więc trochę cienko czekam na updeta
Napisano 03.01.2015 08:18
dzięki wielkie poszło to lece go przerabiać dzięki wielkie +
Napisano 19.02.2015 22:56
Napisano 10.03.2015 19:01
say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]
Skąd to wziość?
Napisano 25.07.2015 23:53
Jest szansa abyś pokazał jak to zmienić na jeden slot na perk
Napisano 26.11.2015 19:43
Witam Serdecznie.
A przerobił by mi ktoś wersje QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c bez 2 i 3 perku oraz usunął ten zmienny hud i zrobił tylko na jeden ?
Napisano 17.01.2016 00:34
Nie mogę dodać frakcji ?? wyskakuje błąd
Napisano 27.02.2016 13:04
Cos jest potrzebne zeby poprawnie dzialal ten silnik.?
Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++. Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !
Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac
Napisano 14.02.2017 05:09
Aaa już chciałem przyznać reputacje za kawał dobrej roboty, lecz po zaglądnięciu w kod zmieniłem zdaniem.
Ponieważ to jest głupota jak i śmieszne - użycie:
#include <codmod>
A mówiąc inaczej - Używanie natywów (native) w głównym pluginie (silnik COD)....
---
Kolejna rzecz która przykuła moją uwagę, to zapis nVault...
Dlaczego? - Dlatego:
vault = nvault_open("CodMod"); vault_hud = nvault_open("CodHud"); vault_hudO = nvault_open("CodHudO"); vault_monety = nvault_open("monety");
Zmieszam tutaj do tego, że jak widać po tych funkcja zapis jest użyty 4 razy....
Przecież można to zrobić w jednym, było by wygodniej, optymalnie, oraz również estetycznie.
Potrafię jeszcze zrozumieć gdyby monety posiadały osobny zapis, z powodu np.resetu, bądź tym podobne, lecz takie wykonanie nie ma żadnego sensu oraz logiki...
---
Proszę wybaczyć za te słowa oraz krytykę - Lecz w tym pluginie udowadniasz jakie są twoje umiejętności...
Ps. Mam nadzieję że nie podlega to odkopaniu tematu, ponieważ jak widać po pierwszym poście - Nie dawno autor wykonał Aktualizację:
QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)
Edycja Moda
Zlecenie na poprawę wyświetlanie nazwy klasNapisany przez protypek, 27.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych