Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

cod nowy cod mod 3 sloty na perk play4fun silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#41 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.11.2014 15:30

mam pytanie czemu mi w ogóle nie wyświetla hud'a z COD?/

 

Bo może źle wgrałeś ?

 

Podaj logi


  • +
  • -
  • 0

#42 Jonkey

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:koloobrzeg
Offline

Napisano 02.11.2014 15:35

 
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk(1).amxx", version "RC 1.1")
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] [0] QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk (1).sma::UstawNowaKlase (line 414)
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] [1] QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk (1).sma::UsunUmiejetnosci (line 604)
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] [2] QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk (1).sma::client_authorized (line 576)
Ignoring custom decal from Jonkey

 


  • +
  • -
  • 1

#43 jaro3376

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:moderóka
Offline

Napisano 07.12.2014 12:12

Przerobi ktoś ten plugin aby byly 2 perki zamiast 3 i wytrzymalosc perku dla obu?

Użytkownik jaro3376 edytował ten post 07.12.2014 12:15

  • +
  • -
  • 0

#44 jaro3376

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:moderóka
Offline

Napisano 08.12.2014 17:04

I jeszcze proszę o zablokowanie wszystkich broni oprócz bomby c4 bo plugin dziala tak ze jesli ktos zginie z bomba to nie mozna jej podnieść
  • +
  • -
  • 0

#45 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 02.01.2015 18:39

Niestety 0 kopilacjii lokalnie 21 errorów a przez amxx 6 więc trochę cienko czekam na updeta


  • +
  • -
  • 0

#46 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 02.01.2015 20:07

KarlikAśki, musisz podmienić plik codmod.inc na ten który jest tutaj w temacie


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#47 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.01.2015 08:18

dzięki wielkie poszło to lece go przerabiać dzięki wielkie +


  • +
  • -
  • 0

#48 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 16.02.2015 09:18

Niby ladnie wszystko zrobione ;) ale crashuje mi serwer..


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#49 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 17.02.2015 22:33

Jakieś error logi ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#50 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 19.02.2015 22:56

L 02/19/2015 - 00:47:57: Start of error session.
L 02/19/2015 - 00:47:57: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150219.log")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:47:57: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:50:10: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#51 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 21.02.2015 06:23

wyłącz klase "codclass_assasin.amxx" i zobacz czy będzie ok


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#52 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 21.02.2015 20:51

nadal crashuje a error logow brak.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#53 NapiszMiPlugina

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Chyba Polska
Offline

Napisano 10.03.2015 19:01

say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]

 

Skąd to wziość?


  • +
  • -
  • -3

#54 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 11.03.2015 19:24

 Skąd to wziość?

Wydaje mi się że wziąć.

A drugie co mi się wydaje to ten plik trzeba tam wgrać.  :facepalm2:


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#55 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.07.2015 23:53

Jest szansa abyś pokazał jak to zmienić na jeden slot na perk 


  • +
  • -
  • 0

#56 Remzi

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • GG:
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 26.11.2015 19:43

Witam Serdecznie.

A przerobił by mi ktoś wersje QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c  bez 2 i 3 perku oraz usunął ten zmienny hud i zrobił tylko na jeden ?


  • +
  • -
  • 0

#57 Chada2016

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:damian
  • Lokalizacja:brodnica
Offline

Napisano 17.01.2016 00:34

Nie mogę dodać frakcji ?? wyskakuje błąd 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#58 mayday245

    Najwiekszy krol c++

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:292
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dzialdowo
Offline

Napisano 27.02.2016 13:04

Cos jest potrzebne zeby poprawnie dzialal ten silnik.?


Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++.   Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !

Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac :)

 


#59 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 14.02.2017 05:09

Aaa już chciałem przyznać reputacje za kawał dobrej roboty, lecz po zaglądnięciu w kod zmieniłem zdaniem. 
Ponieważ to jest głupota jak i śmieszne - użycie:

#include <codmod>

A mówiąc inaczej - Używanie natywów (native) w głównym pluginie (silnik COD)....
 

---

 

Kolejna rzecz która przykuła moją uwagę, to zapis nVault...

Dlaczego? - Dlatego:

vault = nvault_open("CodMod");
vault_hud = nvault_open("CodHud");
vault_hudO = nvault_open("CodHudO");
vault_monety = nvault_open("monety");

Zmieszam tutaj do tego, że jak widać po tych funkcja zapis jest użyty 4 razy....
Przecież można to zrobić w jednym, było by wygodniej, optymalnie, oraz również estetycznie.
Potrafię jeszcze zrozumieć gdyby monety posiadały osobny zapis, z powodu np.resetu, bądź tym podobne, lecz takie wykonanie nie ma żadnego sensu oraz logiki...

 

---

 

Proszę wybaczyć za te słowa oraz krytykę - Lecz w tym pluginie udowadniasz jakie są twoje umiejętności...

Ps. Mam nadzieję że nie podlega to odkopaniu tematu, ponieważ jak widać po pierwszym poście - Nie dawno autor wykonał Aktualizację:

QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod mod, 3 sloty na perk, play4fun, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych