Witam mam problem ponieważ mam serwer deathrun+Klasy i coś nie tak albowiem jak gram to broń dodaje mi tylko w 1 rundzie potem normalnie jest tylko USP.
Nie mam już pojęcia w czym jest problem.
Daje przykładową klasę może z nimi coś nie tak..
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Posiada mniejsza grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/v_knife4.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife4.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Posiada mniejsza grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/v_knife4.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife4.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Użytkownik szulc!! edytował ten post 19.04.2014 18:19