Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 4klasy m.in Famaster

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kozak12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • Imię:DDDD
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.04.2014 14:27

Nazwa : MistrzFamasa (Premium)
Umiejętność : Posiada 1/9 z famasa i dodatkowy skok
Bron : Famas

Nazwa : Elektryk
Umiejętnośc : 2blyskawice i zadaje 300dmg z m4
Bron : M4a1

Nazwa : Talib
Umiejetnosc : Talib Posiada 1/6 z dgl i autobh
Bron : Deagle

Nazwa : Mafia
Umiejetnosc : Posiada ak z niego +300dmg modul odrzutowy co 5sekund.
Bron : Ak

Użytkownik Kozak12 edytował ten post 19.04.2014 14:28


#2 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 19.04.2014 15:00

Mistrz Famasa (Premium) - flaga "b"

Spoiler
 
Elektryk:
Spoiler
 
Talib:
Spoiler
 
Mafia:
Spoiler
 
Pododawaj sobie tylko staty, bo nie napisałeś.
 
 
 

  • +
  • -
  • 0
Piszę poprawnie po polsku!
syg.png
100 postów - 12.04.13, godz. 23:42

#3 Kozak12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • Imię:DDDD
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.04.2014 17:11

w Mafi coś zle bron dodałeś ale to sobie zmienie a tak w ogóle to + poleci koło godzinki 19 :)
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); zamienie sobie bron poprostu . Temat do zamkniecia.

Użytkownik Kozak12 edytował ten post 19.04.2014 17:13


#4 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.04.2014 17:35

Nie wszystkie klasy będą działać ale zrobiłem

 

1. Mistrz Famasa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[]   = "MistrzFamasa (Premium)";
new const opis[]    = "Posiada 1/9 z famasa i dodatkowy skok";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[MistrzFamasa (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)	
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		
	return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		
	return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
		
{
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1)
		
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	return HAM_IGNORED;
}

2. Elektryk

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 2 blyskawice i 300 DMG z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_blyskawic[id] = 2;
	ma_klase[id] = 1;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;

		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 2;
	}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_M4A1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

3. Talib

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 
        
new const nazwa[]   = "Talib";
new const opis[]    = "Posiada 1/6 z dgl i autobh";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)	
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		
	return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		
	return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
		
{
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
		
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych