Witam Serdecznie !
Mam pewien problem z awansami klas,
na serwerze są wgrane frakcje, dodam również ze jest nowa statystyka.
Teraz postaram się ten problem omówić, gdy dodaje odpowiednio 2 klasy ( Zwykła + Awans )
Klasy bez errorów jak również silnik.
Po wejsciu na serwer, oczywiscie restart był, wpisuje /klasy pojawia się Zwykła klasa i z Awansem, Jednak nie ma w nich zadnej notki o Awansie tzn, awansuje z/do.
a po wpisaniu /klasa jest tylko zwykła klasa bez awansu.
Fragment silnika wygląda tak:
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yGrawitacja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item],grawitacja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
if(awansuje_z[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]);
if(awansuje_do[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]);
show_menu(id, 1023, opis);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz^nChcesz Kupic premium?^nZglos sie na GG: \r49820176^nZapraszamy na forum: \yHolyCrime.pl");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[370],bronie[320],bron[22],n, szTmp[5], dana_klasa;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
bronie = ""
n=1
for(new b=1 ; b <= 32; b++)
{
if((1<<b) & bronie_klasy[i])
{
get_weaponname(b, bron, 21)
replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
ucfirst(bron)
if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
add(bronie, charsmax(bronie), bron)
n++
}
}
dana_klasa = i;
for(;;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
if(equali(data,frakcja_klas[dana_klasa]))
{
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: \r%i\y] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "\d Bron: " : "\d Bronie: "),(bronie));
num_to_str(dana_klasa, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
---------------------------------------
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
if (!pev_valid(ent))
return 0;
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return -1;
}
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 10)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(10);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}
public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}
Dodam również ze wszystkie natywy i define, są dodane.
Proszę o pomoc.
Użytkownik Twist3r edytował ten post 18.04.2014 15:52


Dodatki SourceMod












