Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo


Najlepsza odpowiedź ^Grzyboo, 23.04.2014 18:19

Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:

 

1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:

new bool:bInv[33];

 

Logicznie;

bInv[id] = true - podczas włączania

bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect

 

2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv

3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:

Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:

if(!ma_niewidzialnosc(id))

Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.

 

Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się :P

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.04.2014 10:32

Witam,

używam takiego kodu na poświate gracza:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 30)

Jednak gdy potem chce mu ustawić niewidzialność:

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

To jej nie ma. Jest nadal widoczny.

 

Moje pytanie brzmi. Jak przywrócić mu "normalny" rendering po ustawieniu powłoki??


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.04.2014 10:38

Spróbuj

set_rendering(id)

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.04.2014 11:49

Tak to napisałeś, że nie wiadomo co chcesz osiągnąć. Gracz po tej powłoce ma być widzialny, czy niewidzialny?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 18.04.2014 13:36

(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);

Niewidzialność

(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);

Przywrócenie widzialności normalnej


Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 18.04.2014 13:39

  • +
  • -
  • 1

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.04.2014 19:32

@sebul
Chce po ustawieniu poswiaty ustawic domyslny rendering. Taki jaki sie ma 'oryginalnie'.

@Grzyboo
Sprawdze
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.04.2014 19:44

Domyślny to raczej
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.04.2014 20:31

Polecam zajrzec do GHW_Disco
  • +
  • -
  • 0

#8 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.04.2014 00:21

Domyślna niewidzialność

set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Domyślny rendering

set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);

@sebul testowałem I działa, sam tego używam w pluginach


sebul (22.04.2014 15:20):
"kRenderFxGlowShell" to raczej domyślne nie jest.
sebul (22.04.2014 15:49):
"@sebul testowałem I działa, sam tego używam w pluginach"
Co nie oznacza, że to jest domyślna wartość, domyślna wartość to "kRenderFxNone", tak jak napisałem, a działa Ci tylko dlatego, że potem kolejne trzy wartości masz ustawione na 0, to też żadna powłoka się nie tworzy.

  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.04.2014 06:52

Dobra.

A czy jak ustawie graczowi to:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 30)
set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);

To czy będzie miał powłoke gdy bedzie "przezroczysty"?


  • +
  • -
  • 0

#10 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.04.2014 11:59

Może tak?

 

Lista stałych pev: http://amxx.pl/pevresearch

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Andrzejek"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OdrodzenieGracza", 1);
}
public OdrodzenieGracza(player)
{    
    set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 5);
    set_pev(player, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX);
}

 

Ja nie mam innego pomysłu jak to inaczej zrobić :(


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#11 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 22.04.2014 12:15

Ale w czym jest problem?


  • +
  • -
  • 0

#12 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.04.2014 14:01

Ale w czym jest problem?

 

Chce nałożyć rendering na niewidzialnego gracza ^^


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#13 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 22.04.2014 15:39

No to:

set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, red, green, blue, kRenderTransTexture, alpha);

Powłoka (Glowshell) + Niewidzialność


  • +
  • -
  • 0

#14 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.04.2014 06:55


Ale w czym jest problem?

 

Ten plugin:

Spoiler

gryzie sie z tym:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#15 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 23.04.2014 10:05

No i będzie się gryzł. Musisz użyć natywa / forwarda.


  • +
  • -
  • 1

#16 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 23.04.2014 10:19

Grzcz NIE MOŻE mieć ustawionych 2ch renderingów na raz. Użycie innego zastąpi zawsze ten pierwszy, musisz więc wszystkie parametry potrzebne wpisać w jednym renderingu. Ewentualnie w jednym pluginie można zawrzeć pobranie niewidzialności dotychczas ustawionej i zapisanie jej na nowo wraz z glowem.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#17 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.04.2014 16:46

Nie mam pojęcia.

Skoro mówisz że jeden zastępuje drugi to dlaczego to nie działa?


  • +
  • -
  • 0

#18 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 23.04.2014 17:08

1. Spawn

2. Ustawienie Glowshella (kolor wg. teamu)

 

3. Po kilku sekundach ( freezetime + 3 ) wyłącza rendering.

 

 

Jeżeli pomiędzy 2, a 3 użyłeś komendy niew_off, to oczywistym jest, że ustawi się ten render z pierwszego pluginu:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, 30)

Jeżeli przeczekasz cały czas ochrony i użyjesz niew_on / _off to będzie działać raczej normalnie.


  • +
  • -
  • 1

#19 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.04.2014 17:16

Aha czyli nie mogę używać niew_on gdy jest ochrona na spawnie??


  • +
  • -
  • 0

#20 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 23.04.2014 17:24

Oczywiście, że nie, ponieważ ten task:

set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)

wykonuje się za chwilę i Twoja niewidzialność:

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

zamienia się na:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, 30)

z funkcji sp_off


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych