Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jail Break


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 06.08.2009 15:44

Hey!

Proszę o bardzo dokładne opisanie moda jail break.

(tu coś ogólnikowo http://amxx.pl/topic...ail-vt16738.htm )

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 06.08.2009 15:51

Seba, pograj na jakimś serwerze i się dowiesz :>
Jeszcze z 2 tygodnie temu były 2 serwery w Polsce, teraz z dnia na dzień więcej..
http://www.gametrack... ... =jailbreak
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.08.2009 16:10

Ach chyba włączę steam, ciekawe na czym to polega :)

#4 Seba

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.08.2009 01:53

Ale mi żeście pomogli ...

#5 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2009 11:37

To też zależy, jedni robią serwery tylko z mapami JailBreak i z pluginami dodatkowymi, które napisali lub znaleźli, bez samego moda Jail, a drudzy z modem JailBreak (SpaceDude), który jest naprawdę nieciekawy. Jednak jest jedyny serwer w Polsce, gdzie jest autorski Jail w wersji PL

Zasady Straznika

• Podczas buntu wiezien ktory nie chce w nim uczestniczyc ma prawo schowac sie do celi - ct nie ma prawa go zabic
• Wiezien, ktory odlaczyl sie od pozostalych moze byc zabity jeżeli stanowi zagrożenie i nie odpowiada na ostrzeżenia
• Wiezien, ktory odlaczyl sie od pozostalych powinien byc ostrzezony przed zlikwidowaniem
• Zakaz FREEKILOWANIA (Zabijania bez powodu)
• CT musi mieć mikrofon
• CT musi otworzyc cele w czasie 1 minuty wprzeciwnym razie "Free Day"
• CT nie podrzuca broni T
• CT nie współpracuje z T
• CT musi wydawac polecenia T
• Jeżeli T sie ciebie (CT) nie slucha zabij go
• Jeżeli T jest w strefie CT mozesz go zabic bez ostrzezenia (Strefa Broni)
• Jezeli T ma bron w celi i nie chce jej wyrzucic zabij go.
• Jak T cie zrani lub zabije twojego kolege mozna go zabic bez ostrzezenia
• CT nie kampi w składziku (gun room)
• CT nie używa HE (udezaja one wiecej niz 1 osobe)
• W kazdą niedziele FreeDay



Zasady Wieznia

• T zawsze moze zabic CT gdzie chce i kiedy chce. Ale musisz sie liczyc z tym że CT moze go zabic
• Słuchaj sie CT
• Jeżeli wzniecasz bunt lub jesteś nieposluszny wobec CT to sie nie dziw że potem zostales zabity
• Słuchajcie się poleceń osoby która powiedziała je jako pierwsza
• Każdy więźień ma prawo TYLKO RAZ na mape wybrać FREEDAY jako życzenie
• Każde zbytnie zblizenie się do CT może być potraktowane jako
próba ataku i więzien może zostać zabity
• Podczas buntu masz prawo schowac sie do celi jezeli nie chcesz w nim uczestniczyc - to uchroni Cie przed smiercia
• Odlaczenie sie od grupy wiezniow moze byc podstawa do zabicia! Jednak przyznanie sie nie powinno byc karane smiercia!


Zasady FREEDAY
• FREEDAY jest Niedziele Jeśli jakiś Więźień sobie tego zażyczy jako życzenie
• Więźień moze biegać gdzie chce oprócz Składziku (Gun Room) jesli tam wejzie musi uwazac na Strażników inaczej zginie
• Podczas freeday Strażnik nie kampi w Składziku (Gun Room) może biegać obok
• Jeśli mamy freeday to Strażnik uważa na Więźniów
• To Strażnik maja uważać na Więźniów. Oni biegaja sobie gdzie chcą oprócz pkt 2
• Każdy Więźień ma prawo TYLKO RAZ na mape wybrać FREEDAY jako życzenie


Ogólnie rzecz biorąc mod polega na tym, że CT są strażnikami więzienia, a Terro są więźniami. CT na początku rundy otwierają cele i rozkazują terro iść np. na basen itp, terro może się buntować, może zabić CT, ale nie jest to takie łatwe, bo CT ma broń.

Żeby tak naprawdę wiedzieć o co w tym chodzi, trzeba w to zagrać, więc polecam Ci serwer STEAM: 91.204.163.42:27070
  • +
  • -
  • 0

#6 Seba

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 10.08.2009 15:39

Ja właśnie chcę napisać od zera tego moda - bo na razie wydaję tylko małe pluginy do niego.

#7 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 12.08.2009 06:34

Dzięki Bakul
Gram tam codziennie
  • +
  • -
  • 0

#8 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.08.2009 21:30

zasada prosta: jestes w TT to robisz to co ci karzą CT
a jak jestes CT to dajesz polecenia i jesli ktos cie nie slucha zabijasz

CT to straznik ktory moze otwierac cele i zamykac a TT jest więźniem

najlepszy sposob na denerwowanie dzieci neo :D wchodzisz do CT i zabijasz za darmo :) jaki ubaw przy tym jest :lol:

#9 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.08.2009 21:32

wchodzisz do CT i zabijasz za darmo :) jaki ubaw przy tym jest :lol:

z ciekawości wbilem raz na taki serwer i 1 mysl gra bezsensu. bylo takie neo i kroilo all TT i to tak jak wbil bym na serwa po to zeby mnie zabijali.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#10 Seba

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 18.08.2009 06:52

Teraz to ja już wszystko obczaiłem ;) nawet serwer mam.

#11 az12p

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 18.08.2009 11:50

najlepszy sposob na denerwowanie dzieci neo :D wchodzisz do CT i zabijasz za darmo :) jaki ubaw przy tym jest :lol:


I sam się stajesz takim dzieciakiem neo robiąc tak psujesz zabawe
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych