cvar'y:
redirect_active "1" redirect_auto "1" //0=wyłączenie automatycznego przekierowywania, gdy serwer jest full/off, 1=przekierowanie na serwer losowo z listy, 2=przekierowanie do następnego serwera na liście, domyślnie 0 redirect_auto "1" //0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie, gdy serwer jest pełny/off //1 = przekierowanie na serwer losowo z listy //2 = przekierowanie do następnego serwera na liście //3 = zawsze przekierowanie z wyjątkiem administratorów, przekierowanie do serwera losowego //4 = zawsze przekierowanie z wyjątkiem administratorów, przekierowanie do następnego serwera na liście //5* = zawsze przekierowanie w tym administratorzy, przekierowanie do serwera losowego //6* = przekierowanie zawsze w tym administratorzy, przekierowanie do następnego serwera na liście //domyślnie 0 redirect_manual "1" //1/0 włączyć/wyłączyć przekierowanie w say: /server, domyślnie 0 redirect_manual "1" //0 = wyłączenie ręczne przekierowanie w say: /server //1 = umożliwić ręczne przekierowanie w say: /server //2 = wykazują podmenu, kiedy gracz nie może zostać przekierowany do serwera //3 = zawsze wykazują podmenu, do którego gracz może zdecydować, które mają być przekierowywane (jeśli to możliwe) redirect_follow "1" //włączyć/wyłączyć przełączanie za graczem z /follow gracz może podążyć za graczem który się przełączył - ludzie mogą nadal używać /server, domyślnie 0 redirect_external_address "0" //własny zewnętrzny adres serwera - potrzebne tylko w przypadku używania nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - to port! redirect_check_method "2" //aby sprawdzić na liście serwerów - 0=brak kontroli, 1=tylko ping (aby sprawdzić, czy serwer jest off), 2=by sprawdzić aktywnych graczy i również max. graczy, domyślnie 0 redirect_announce "0" //ogłasza list z serwera, statystyka (zależy od redirect_check_method) w centrum każdej sekundy redirect_announce - ustawiona na 0 dla off, domyślnie 60 redirect_announce_mode "2" //komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli, 3 = obaj, domyślnie 3 redirect_announce_alivepos_x "1,0" //wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0 redirect_announce_alivepos_y "0,01" //wietlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01 redirect_announce_deadpos_x "1,0" //wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla żywych ludzi, domyślnie -1,0 redirect_announce_deadpos_y "0,35" //wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla żywych ludzi, domyślnie 0,35 redirect_show "1" //1/0 włączyć/wyłączyć informacje w chacie o przełączaniu, domyślnie 1 redirect_adminslots "1" //1/0 włączyć/wyłączyć adminslots, domyślnie 0 redirect_maxadmins "0" //maksymalna liczba slotów admina, które mogą być wykorzystane w tym samym czasie - 0 to nie ograniczone, domyślnie 0 redirect_retry "0" //1/0 włączyć/wyłączyć funkcję ponownego przełączenia - gdy ustawiona na 1 gracz możne powiedzieć w say: /retry i jest przekierowywany tak szybko, jak to miejsce na serwerze docelowym jest wolne, domyślnie 0 redirect_hidedown "3" //ukrywanie kontroli serwerów, które są off (nie odpowiadają): //0 = nie ukrywać //1 = ukryć w menu //2 = ukryć w ogłoszeniach //3 = ukryć w menu i komunikatach //(nie ma efektu z redirect_check_method 0) //domyślnie 0 redirect_localslots"0" //1/0 włączyć/wyłączyć rezerwacyjnego slota dla graczy w sieci LAN - gracze są przekierowywani, zdalne wyłączenie serwera, gdy gracz łączy lokalnych, domyślnie 0
zawartość pliku serverlist.ini
[cs-ELita.pl [FFA]] address=91.204.163.150 port=27040 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [4FUN]] address=83.1.164.154 port=27032 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [TP]] address=91.210.128.165 port=27015 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [TP #2]] address=91.204.163.195 port=27117 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [DeathMath]] address=195.248.241.173 port=27031 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [DiabloMod]] address=91.204.163.150 port=27031 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [Deathrun]] address=91.204.163.151 port=27071 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1 [cs-ELita.pl [TP + BF2]] address=195.248.241.176 port=27017 cmdbackup=5 nodisplay=0 adminslots=1
logi
L 07/29/2009 - 00:36:03: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer cs-ELita.pl [FFA] (91.204.163.150:27040) L 07/29/2009 - 00:36:03: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer cs-ELita.pl [4FUN] (83.1.164.154:27032) L 07/29/2009 - 00:36:03: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer cs-ELita.pl [TP] (91.210.128.165:27015) L 07/29/2009 - 00:36:03: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer cs-ELita.pl [TP #2] (91.204.163.195:27117) L 07/29/2009 - 00:36:03: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer cs-ELita.pl [DeathMath] (195.248.241.173:27031) L 07/29/2009 - 00:36:03: [xredirect.amxx] Zaladowano serwer cs-ELita.pl [DiabloMod] (91.204.163.150:27031)
co ciekawe jak usunę np. z serverlist.ini serwer TP to ładuje kolejny serwer jaki jest na liście...
używam wersji xredirect.amxx , nie beta
Proszę o pomoc, pozdrawiam