Poprawka, kod podany wcześniej był bezsensowny. Nie wiem, czy będzie działał w 100% poprawnie na BB, bo nie mam tego moda zainstalowanego na localhost, lecz na zwykłej rozgrywce kod(po lekkiej modyfikacji) przerzuca do TT.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Przerzuc do TT po wypuszczeniu zombie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VertekS"
new bool:isZombieEjected
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("mapRestart", 2, "1=Game_Commencing")
register_event("TeamInfo","joinToZombies","a","2=TERRORIST","2=CT");
}
public joinToZombies(){
new id = read_data(1)
if(isZombieEjected && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
}
return 0
}
public mapRestart(){
isZombieEjected = false
}
public bb_round_started(){
isZombieEjected = true
}
public bb_buildphase_started(){
isZombieEjected = false
}
Użytkownik VertekS edytował ten post 16.04.2014 09:12