#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "PRZEDMIOTY"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "NoLiFeR"
new Array:perk[33]
new bool:maperka[33]
new bool:uzyl[33];
new bool:ioid, maxPlayers;
#define FORUM "[Cs-Party]"
#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /wzmocnij","jprdl");
register_clcmd("say_team /wzmocnij","los");
register_clcmd("say /wyjeb","wyjeb");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
public uzyle(id)
{
uzyl[id] = false
}
public wyjeb(id){
perk[id] = false;
maperka[id] = false;
client_print(id,print_chat,"%s Wlasnie wyjebales Przedmiot", FORUM);
}
public jprdl(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
else
if(uzyl[id] == true)
{
client_print(id,print_chat,"%s Od poprzedniego uzycia komendy nie uplynelo 5 minut!", FORUM);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
if(maperka[id] == true)
{
client_print(id,print_chat,"%s Posiadasz juz Przedmiot ! Napisz /wyjeb aby sie go pozbyc", FORUM);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
if(cs_get_user_money(id) < 10000)
{
client_print(id,print_chat,"%s Nie posiadasz wymaganych 10k !", FORUM);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
uzyl[id] = true
set_task(300.0, "uzyle");
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Zaraz zostanie przyznany losowy przedmiot!");
maperka[id] = true
losowanie(id);
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Cos nie trafiles :>");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"ch*ja Dostaniesz");
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Nie wylosowales przedmiotu");
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public losowanie(id)
{
switch(random_num(1, 10))
{
case 1 :
{
perk[id] = 1
}
case 2 :
{
perk[id] = 2
}
case 3 :
{
perk[id] = 3
}
case 4 :
{
perk[id] = 4
}
case 5 :
{
perk[id] = 5
}
case 6 :
{
perk[id] = 6
}
case 7 :
{
perk[id] = 7
}
case 8 :
{
perk[id] = 8
}
case 9 :
{
perk[id] = 9
}
case 10 :
{
perk[id] = 10
}
}
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid)))){
if(damagebits & DMG_BULLET){
if(perk[idattacker] == 1 || get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
damage+=10.0;
}
if(perk[idattacker] == 2 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
damage+=10.0;
}
if(perk[idattacker] == 3 || get_user_weapon(ioid)==CSW_FAMAS){
damage+=10.0;
}
if(perk[idattacker] == 4 || get_user_weapon(ioid)==CSW_GALIL){
damage+=10.0;
}
}
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(perk[id] == 10){
if(is_user_alive(id)){
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
}
}
}// Kod nie jest jeszcze cały, więc się nie przeraźcie, będe go kończył, ale nie moge ogarnąć 19 mismatchów...
Mógłby ktoś wyjaśnić ?
Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 02.04.2014 21:37


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









