Witam.
Posiadam jeden plik .mdl, a w nim jest 6 Sub-Modeli
W Sub-modelu 3 jest 5 skinów, teraz takie pytanko.. jak użyć tych skinów z submodelu ?
case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
cs_set_player_model(id, "nafarcie_modele");
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random(3));
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
Jest to Jail Break by Cipis ( Najnowasza wersja od Hubera)
Jak zrobić aby poprawnie losowało skiny z submodelu 3 ? ![]()
Dziękuje za pomoc.
Dodam jeszcze , że ustawiam sub-model dla Prowadzącego i strażnika to jest wszystko dobrze.
Oczywiście straznik i prowadzący nie posiadają skina tylko odzielne submodele.
Prowadzacy - submodel 2
Straznik - Submodel 4
cs_set_player_model(id, "nafarcie_modele"); set_pev(id, pev_body, 3);
Dodałem to w ten sposób, i wszystko działa jak należy.
// EDIT
Dodam jeszcze, że ustawiłem poszukiwanego i działa jak należy.
AddPoszukiwany(attacker)
{
if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1)
{
new szTemp[512];
formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani);
copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp);
set_pev(attacker, pev_body, 2);
set_pev(attacker, pev_skin, 4);
}
if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
dzwiek_poszukiwany();
set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9);
}
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 30.03.2014 19:53


Dodatki SourceMod













