Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Zablokowanie klasy aby była tylko PREMIUM

klasa

Najlepsza odpowiedź zasalata, 27.03.2014 16:18

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <ColorChat>

#include <fun>

#include <fakemeta>



#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"




new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "DeathShooter(Premka)";

new const opis[] = "Posiada 1/3 na oslepienie wroga,1/8 ze weszystkich broni,Wbudowany Eliminator rozrzutu i 5 Sekund niesmiertelnosci.";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FAMAS;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}


public cod_class_enabled(id)

{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa premium")
		return COD_STOP;
	}	

    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);

    return COD_CONTINUE;
    
}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;
    

}

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 
	 public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kitkat

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Ostróda
Offline

Napisano 27.03.2014 15:26

Prosił bym aby klasa została zablokowana na Flage G . z góry dziękuję . 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <ColorChat>

#include <fun>

#include <fakemeta>



#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"




new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "DeathShooter(Premka)";

new const opis[] = "Posiada 1/3 na oslepienie wroga,1/8 ze weszystkich broni,Wbudowany Eliminator rozrzutu i 5 Sekund niesmiertelnosci.";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FAMAS;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}


public cod_class_enabled(id)

{
	

    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
    
}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;
    

}

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 
	 public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

  • +
  • -
  • 0

#2 zasalata

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.03.2014 16:18   Najlepsza odpowiedź

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <ColorChat>

#include <fun>

#include <fakemeta>



#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"




new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "DeathShooter(Premka)";

new const opis[] = "Posiada 1/3 na oslepienie wroga,1/8 ze weszystkich broni,Wbudowany Eliminator rozrzutu i 5 Sekund niesmiertelnosci.";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FAMAS;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}


public cod_class_enabled(id)

{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa premium")
		return COD_STOP;
	}	

    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);

    return COD_CONTINUE;
    
}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;
    

}

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 
	 public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych