←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

ScreenShot_new - Przerobienie menu

  • +
  • -
Panu's Photo Panu 23.03.2014

Witam, posiadam plugin ScreenShot_new: http://amxx.pl/topic...hoty-zapis-sql/

Przerobiłem w nim menu wyboru screenów aby było tylko i wyłącznie do wyboru samo: 5 BMP oraz 5 TGA jednocześnie

 

Niestety coś źle musiałem zrobić i proszę was o pomoc abyście mi powiedzieli gdzie jest błąd, ponieważ wywala mi takie errory:

L 03/23/2014 - 16:06:32: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140323.log")
L 03/23/2014 - 16:06:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "screenshot_new.amxx")
L 03/23/2014 - 16:06:32: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 03/23/2014 - 16:06:32: [AMXX]    [0] screenshot_new.sma::MenuScreenow__ (line 278)

Nie zapominam dodawać Plusów za pomoc ^D^

 

 

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 26.03.2014

Wystarczy dodać sprawdzenie czy gracz jest połączony z serwerem, czyli zmienić to

 

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
}

 

na to

 

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Quote

  • +
  • -
Panu's Photo Panu 27.03.2014

 

Wystarczy dodać sprawdzenie czy gracz jest połączony z serwerem, czyli zmienić to

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
}

na to

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Dzięki za odpowiedź, będę testował, tylko powiedz mi czy dobrze edytowałem tą linijke:

new const menu_ss[][] = {
    { 5, BMP }, { 5, TGA }

};

na końcu nie muszę dodawać przecinka po { 5, TGA } ?

Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 27.03.2014

A testowałeś z i bez? Nie rozumiem tej tablicy ^^

Quote

  • +
  • -
Panu's Photo Panu 27.03.2014

Zrobiłem tak jak mi napisałeś, lecz niestety nie działa plugin wogóle i są takie errory:

L 03/27/2014 - 23:04:37: [AMXX] Plugin ("screenshot_new.amxx") is setting itself as failed.
L 03/27/2014 - 23:04:37: [AMXX] Plugin says: Brak polaczenia z baza danych
L 03/27/2014 - 23:04:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "screenshot_new.amxx")
L 03/27/2014 - 23:04:37: [AMXX] Run time error 1: forced exit
L 03/27/2014 - 23:04:37: [AMXX]    [0] screenshot_new.sma::SqlInit (line 53)
L 03/27/2014 - 23:04:37: [AMXX]    [1] screenshot_new.sma::Init (line 112)
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 27.03.2014

Nazwa publicu jest inna niż wyżej podałeś, wiec podaj public SqlInit i Init

Quote

  • +
  • -
Panu's Photo Panu 27.03.2014

a już wiem czemu mam ten błąd chyba, ja nie używam SQL, teraz właśnie to wyłączyłem //#define SQL_ZAPIS

i to chyba o to chodziło? bo jak na razie nie mam errorów

Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 27.03.2014

No jak nie ma to chyba dobrze działa, bo w logu jest napisane "Brak polaczenia z baza danych"

Quote