Witam.
Otóż mój problem polega na tym, iż moja linijka jest za długa.
Czytałem o tym i z tego co się orientuje można złamać linie, ale kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić ;/.
Problem występuje w linijce 1123, 1128.
Tak więc prosiłbym o pomoc, tutaj zamieszczam wycinek sma:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nItem2 : %s^nItem3 : %s^nItem4 : %s^nItem5 : %s^nItem6 : %s^nItem7 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[2][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[3][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[4][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[5][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[6][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Item2 : %s]^n[Item3 : %s]^n[Item4 : %s]^n[Item5 : %s]^n[Item6 : %s]^n[Item7 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[2][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[3][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[4][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[5][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[6][id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za pomoc oczywiście nagrodzę reputką
.
Użytkownik Mr. Dziwny edytował ten post 22.03.2014 19:28


Dodatki SourceMod












