Siemka mam problem dotyczący z hudem. Wgram wytrzymałość perku to zlewa on się z perkiem i hud się wyłącza i zostaje tylko wytrzymałość( nic innego nie mam wgranego).
SMA Silnik
http://amxx.pl/kompi...=QTM_CodMod.sma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź zasalata, 26.03.2014 20:51
Przed plugin_init() dodaj:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); native cod_get_perk_durability(id);
następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);
Zapisz i skompiluj.
Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.
new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
Skompiluj i oba wrzuć na serwer.
HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz
).
Napisano 20.03.2014 15:34
Siemka mam problem dotyczący z hudem. Wgram wytrzymałość perku to zlewa on się z perkiem i hud się wyłącza i zostaje tylko wytrzymałość( nic innego nie mam wgranego).
SMA Silnik
http://amxx.pl/kompi...=QTM_CodMod.sma
Napisano 21.03.2014 07:33
daj sma a nie z kompilatora amxx
Napisano 21.03.2014 07:52
Napisano 26.03.2014 20:51 Najlepsza odpowiedź
Przed plugin_init() dodaj:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); native cod_get_perk_durability(id);
następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);
Zapisz i skompiluj.
Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.
new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
Skompiluj i oba wrzuć na serwer.
HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz
).
Użytkownik zasalata edytował ten post 26.03.2014 20:52
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych