Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

AutoBH na flagę "T" Do przerobienia

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 .:Joint:.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Aaa w Świecie NeO^^
Offline

Napisano 16.03.2014 18:12

Siemka prosił bym aby ktoś mi modyfikował plugin BH: http://amxx.pl/topic/36590-bunnyhop/ Aby to było na flage VIP czyli "t" a jak nie to może być na:    ; s - custom level G

Daje plusa ^^ Tylko z odpowiedziami cytujcie moją wypowiedź abym miał powiadomienie ^^


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.03.2014 19:01


#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
	
	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE  
	
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping
	
	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] Bunny Hop jest wlaczony na serwerze. Mozesz caly czas skakac.")
		} else {
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] Auto Bunny Hop jest wlaczony na serwerze. W raize problemow wejdz na amxx.pl .")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Flaga T

 

 

Siemka

zacytowany, wiesz, że istnieje opcja obserwowania tematu xD?


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 .:Joint:.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Aaa w Świecie NeO^^
Offline

Napisano 16.03.2014 19:30

Nie, xD ale jak to ogarnąć daj lepiej z zalączniku.. ::D


  • +
  • -
  • 0

#4 .:Joint:.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Aaa w Świecie NeO^^
Offline

Napisano 20.03.2014 16:29


#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
	
	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE  
	
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping
	
	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] Bunny Hop jest wlaczony na serwerze. Mozesz caly czas skakac.")
		} else {
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] Auto Bunny Hop jest wlaczony na serwerze. W raize problemow wejdz na amxx.pl .")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Flaga T

 

 

Siemka

zacytowany, wiesz, że istnieje opcja obserwowania tematu xD?

 

Pomóż :D


  • +
  • -
  • 0

#5 .:Joint:.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Aaa w Świecie NeO^^
Offline

Napisano 20.03.2014 17:26

Albo zrób mi vip2.amxx tylko z BH na flage :)


  • +
  • -
  • -1

#6 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 23.03.2014 12:13

Wystarczyło tylko w Generatorze Vip'a sobie wygenerować samą opcję AutoBH.

 

Flaga "t

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych